fbpx

לביקור עבודה בקצרין עוברים דרך החרמון – השרה רגב הבטיחה סיוע תרבותי

ישיבת עבודה פורייה ביותר, התקיימה אתמול (שלישי) במועצה המקומית קצרין עם שרת התרבות והספורט, ח״כ מירי רגב.

57

 ״אני מודה לכם על הביקור ועל הפרגון הכנה לאנשי משרדי ולי, אנחנו כאן לשמוע, להבין ולשחרר חסמים. קצרין חשובה לי, אני שמחה שהיא מתפתחת והופכת להיות מרכז תרבות אזורי. המשרד השקיע בעבר וימשיך להשקיע גם בעתיד בבירת הגולן. אני גאה להיות שותפה למהפכה תרבותית בעיר״,אמרה השרה רגב.

דימי אפרצב, ראש מועצת קצרין המארח, נתן סקירה אודות ההתפתחות הדמוגרפית של קצרין לצד התפתחות ושגשוג תרבותי. מנהל המתנ"ס גילי, הציג את שלל אירועי ופעילויות התרבות במועצה, וציין בפרגון ובכנות את מידת הנכונות והרצון של אנשי משרד התרבות והספורט לסייע ולפתור מחסומים במהלך העבודה השוטפת. 

unnamed

בקצרין מתקיימים חיי תרבות תוססים: חבורת זמר פעילה שייצגה את העיר באיטליה, תאטרון קהילתי פעיל שיעלה בקיץ את המחזמר "שלמה המלך ושלמיי הסנדלר " בשילוב תזמורת, להקות מחול ברמה ארצית, פסטיבלים שהפכו למורשת, "צלילי בזלת" ו"שיר השירים" בפארק קצרין, יזמויות שכוללות מפגשי ספרות, פסטיבל בינלאומי לכלי מיתר ופעילות אמנים בכיכר.

העבודה המשותפת מול משרד התרבות והספורט מורגשת ביותר. בקצרין שמים דגש על תרבות מקומית גם באירוע ה"קצריבל" וגם בחגיגות יום העצמאות. השנה נערכת המועצה לחגיגות 40 שנה להקמתה. התיאטרון פועל בתפוסה מלאה לרווחת כל תושבי האזור וגם הקולנוע תופס תאוצה. בפני המועצה מונחות תכניות תרבותיות וספורטיביות רבות, שיוצגו ויגובשו בשיתוף פעולה מלא עם אנשי משרד התרבות והספורט. השרה רגב סיכמה את הביקור בפרגון גדול ובחיוך רחב. ראש המועצה העניק לשרה זר פרחים ומזכרת שעוצבה ע"י מעצבת תכשיטים מקומית עליזה פולצ'ק, תליון כסף שעוצב על מטבע מגמלא העתיקה.

56 (2)

את הבוקר פתחה השרה מירי רגב באתר החרמון עת נפגשה עם ציפי בלומברג, בת ה-28, נכה מפיגוע טרור שארע לפני 14 שנה בקרני שומרון במהלכו איבדה את אמה ואביה נפצע. בלומברג, החלה לפני שש שנים לגלוש באתר החרמון בזכות פועלה של עמותת ארז שתומכת בבעלי מוגבלויות ונכי צה"ל בהשתלבות בתחום הספורט בדגש על סקי בחרמון.

תוך שש שנים הפכה ציפי לגולשת מובילה והציפיות ממנה גבוהות לקראת אליפות העולם לספורטאים פרה – אולימפיים שתתקיים הקיץ. השרה רגב התרגשה מהמפגש והבטיחה לסייע במימון תקציב לספורטאית.

דילוג לתוכן