fbpx

למרכז הרפואי "זיו" נרכש מכשיר לייזר חדשני להסרת יבלות וציפורן חודרנית

לשירותי העור, הפלסטיקה והנשים במרכז הרפואי זיו, נרכש מכשיר לייזר מתקדם (pixel co2 laser) שבעזרתו יינתנו שירותים להסרת יבלות מאיברים שונים, לטיפול מפני פגיעות שמש ולטיפול בציפורן חודרנית השכיחה בקרב החיילים.

בהמשך, כך מקווים בזיו, יוכלו להינתן באמצעות מכשיר הלייזר החדשני טיפולים נוספים ורחבים יותר, כמו טיפולים אסתטיים ובהם: פילינג עור, טיפול בקמטי עור, טיפול בצלקות ועוד.מנהל המרכז הרפואי זיו, ד"ר סלמאן זרקא: "המשימה שלנו היא לאפשר לתושבי הצפון לקבל את כלל השירותים אצלנו בזיו. השקענו בטכנולוגיות גדולות ומתקדמות כמו מכון ה-CT המתקדם ביותר בעולם, מכון PET CT ומכון ההקרנות המצוידים בשיא הטכנולוגיה, אך לא שכחנו גם את הטכנולוגיות המתקדמות הקטנות יותר כמו מכשירי אולטרסאונד,ניטור פעילות עובר אלחוטי וגם מכשיר הלייזר המתקדם. בתמיכת משרד הבריאות ובשיתוף פעולה עם הקהילה,נמשיך לעשות, כי בריאות הצפון בעבורנו היא מעל הכל".

רופא העור ד"ר נאג'י בטחיש שמטפל באמצעות המכשיר החדשני, אמר: "רכישת המכשיר למרכז הרפואי זיו, נותן לנו אופציות נוספות לעזור ולטפל בחולים שמגיעים אלינו ולחסוך להם זמן המתנה רב ונסיעה רחוקה לבתי חולים אחרים במרכז הארץ".

השאר תגובה

דילוג לתוכן