fbpx

העיקר ההשתתפות: בצפת לא מתרגשים מההפסדים בליגת המכללות

בעונתה הראשונה בליגת המכללות של אס"א (איגוד ספורט אקדמי) קבוצת הכדורסל של המכללה האקדמית צפת מתקשה להוות יריב שקול ליריבותיה במחוז הצפוני בו שולבה.  

קבוצת המכללה

למרות שהקבוצה טרם ניצחה העונה, שחקניה המוכשרים לא מתרגשים במיוחד ורואים כהישג את עצם הקמת הקבוצה שהוקמה במטרה לעודד את הספורט במוסד האקדמי.

שחקניה של הקבוצה שהוקמה בתמיכת הנהלת המכללה אגודת הסטודנטים והיחידה למעורבות חברתית בדיקנט הסטודנטים נהנים במשחקים למרות הפערים ברמות מול היריבים המנוסים. דווקא במשחק הביתי האחרון בבית מפעל הפיס בצפת, היה שלב בו חניכיו של המאמן שחקן, אלון נאברו חשו שהם מסוגלים להשיג ניצחון בכורה ועוד מול מוליכת הבית, אוניברסיטת חיפה.

המכללה האקדמית צפת

חיפה המשומנת בעלת סגל רחב עם שחקנים מהליגות הבכירות הייתה ביתרון ברור של 16 הפרש בתום הרבע הראשון. בסיוע עשרות אוהדים מקומיים,רוח לחימה ומהלכי משחק מבריקים של גיא שפאייזן ואמנון ברקאי,ירדה צפת למחצית השנייה בפיגור 6 נקודות בלבד (32-26). 

הפסקת המשחק לא היטיבה עם הצפתיים שאיבדו את המומנטום במהלך הרבע השלישי גם בגלל ששניים משחקניה המובילים נאלצו להישאר מחוץ למגרש בגלל עניינים מנהלתיים. האורחים מחיפה ניצלו זאת עד תום וניצחו,72-56.  

אלון נאברו, רכז הקבוצה והמאמן סיכם "זה היה משחקה הביתי הטוב ביותר של הקבוצה שמתמודדת בבית מאוד קשה, ראש בראש, מול אוניברסיטת חיפה ומכללת וינגייט החזקות. השחקנים בסיום המשחק הודו לקהל וזה החזיר בחיבוק השחקנים. הייתה זו חוויה אמיתית וסולידריות שלא נראתה עד כה במשחקי הקבוצה". 

 

דילוג לתוכן