fbpx

מבצע סילבסטר: מד"א והמשטרה בכוננות מוגברת – "הימנעו מצריכה מופרזת של אלכוהול"

במד"א ומחוז הצפוני של המשטרה נערכים בכוחות מתוגברים לקראת חגיגות הסילבסטר שייחלו היום במסיבות סוף שנה אל השעות הקטנות של הלילה.

צילום: מאיר ינקו.

שוטרי תחנות צפת קרית שמונה והירדן יתפרשו במרכזי הבילוי העיקריים (ראש פינה – הגומא) שם צפויה להיות תנועה ערה של חוגגים. במשטרה מדגישים, כי תוגבר האכיפה על מכירת אלכוהול לקטינים ועל נהיגה בהשפעת אלכוהול. השוטרים יבדקו מכירת משקאות משכרים בפיצוציות ובנוסף, יתבצעו בדיקות נשיפון במספר נקודות בילוי מרכזיות, וכן באופן ספונטני.ההערכה במשטרה היא כי מערך השוטרים הגלויים והסמויים, בתגבור כוחות נוספים, ימנע, כבעבר, תופעות של אלימות בתוך מקומות בילוי ובמקומות ציבוריים, לרבות פארקים וגנים.כן נמסר, כי יושם דגש על מניעת ונדליזם וכי כל מקרה של הפרת הסדר הציבורי יטופל בנחישות. "אנו מקווים כי חגיגות הציבור לא יופרעו, ונאחל לכל החוגגים בילוי נעים ובטוח", נמסר מהמשטרה.

כבכל שנה, צוותי מד"א יהיו פרוסים בכוננות מוגברת ברחבי הארץ, על מנת להעניק מענה רפואי מהיר ויעיל בכל צורך שעלול לעלות במהלך ליל הסילבסטר. תחנות מד"א יתוגברו בחובשים, פאראמדיקים ובכונני מד"א הרכובים על אופנועי חירום, אופניים חשמליים ובימבולנסים. הנחיות בטיחות מיוחדות הועברו לצוותי מד"א, אשר יתנו דגש, בין היתר, לשמירת בטיחותם של הולכי הרגל ורוכבי האופניים שבדרך.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "כבכל שנה כוחות מד"א ערוכים מראש בהערכות מיוחדת ובכוחות מתוגברים בליל השנה האזרחית החדשה, על מנת לתת מענה רפואי יעיל ומהיר לכל אירוע בכל מקום ברחבי הארץ. אני קורא לציבור המבלים לנהוג באחריות ולהימנע מצריכה מופרזת של אלכוהול, על מנת לשמור על ביטחונם האישי ולהתחיל באופן חיובי את שנת 2020. אנחנו מאחלים לכולם שנה אזרחית טובה, בריאה ובטוחה".

הימנעו מצריכה מופרזת של אלכוהול! צריכת מוגברת של משקאות משכרים עלולה לגרום להרעלה ואף למוות במקרים מסוימים. יש לזכור כי מחקרים מוכיחים שאלכוהול נוטה להביא להפעלת אלימות של השותה כלפי סביבתו. נהיגה, רכיבה על אופניים או על כל כלי ממונע אחר תחת השפעת אלכוהול, אסורה ומסכנת את חייהם של הנוהג וסביבתו.  

השאר תגובה

דילוג לתוכן