ישנן סיבות רבות מדוע חברות משתמשות בשיווק בפייסבוק. מודעות פייסבוק יכולות להגביר את המודעות למותג ולהוביל ליותר מכירות, מעורבות עם משתמשים ושיעור המרה טוב יותר. סיבה נוספת יכולה להיות בגלל טווח ההגעה שהוא נותן לקהל היעד שלכם. ניתן למצוא עסקים שרואים הצלחה רבה בעזרת פרסום בפייסבוק במגזינים, עיתונים וצורות אחרות של מדיה מסורתית.
ניהול קמפיינים בפייסבוק מאפשר לכם בתור עסק לעקוב בקלות אחר התקדמות הקמפיין שלכם בפלטפורמות שונות, כמו גם לסקור את כל הנתונים שלכם לגבי ביצועים ודמוגרפיה בפלטפורמה אחת.
חברות יכולות ליצור ולנהל בהצלחה קמפיין פרסומי על ידי אופטימיזציה של הקהל שלהן, קבלת לייקים ועוקבים, הצגת מודעות בפייסבוק, תזמון פוסטים לימים/זמנים ספציפיים ועוד.
ישנן שיטות רבות לעקוב אחר הצלחת קמפיין בפייסבוק, וכדאי להשתמש בכולן בהתאם לצרכים שלך. כדי להבין טוב יותר את יעילות הקמפיין שלכם, תוכלו להשוות לידים אורגניים שהופנו מפייסבוק עם נחיתות או המרות ממקורות אחרים. אתם יכול גם לנתח כמה פעמים הפוסטים שלך שותפו בפלטפורמת המדיה החברתית.
אולי יעניין אותך
לגלות עוד מהאתר חדש בגליל
Subscribe to get the latest posts sent to your email.