fbpx

מהיום : מתבטלות שתי הגבלות שהעיקו עלינו במשך יותר משנה – המסיכות בחוץ והקפסולות בכיתות

לראשונה מאז פרוץ הקורונה מערכת החינוך תיפתח הבוקר (ראשון) במלואה, ו-2.4 מיליון תלמידים בכל שכבות הגילאים יוכלו לחזור ללימודים מלאים של שישה ימים בשבוע, ללא חלוקה לקפסולות. כמו כן מהיום חובת עטיית המסכות בשטח פתוח מבוטלת.

צילום ארכיון.

עדיין קיימת חובה לעטות מסכות בשטח סגור. משרד הבריאות אישר את ההקלה בעקבות נתוני התחלואה הנמוכים בכל הארץ, ומנכ"ל המשרד פרופ' חזי לוי חתם על הצו המאשר את הצעד."המשמעות היא שניתן לשהות בשטחים פתוחים בהם אין התקהלות ללא מסכה. כך גם בשטח המגורים האישי", נמסר ממשרד הבריאות, שהדגיש כי בשטחים שאינם פתוחים עדיין יש להקפיד לעטות מסיכה. "משרד הבריאות מזכיר שחשוב בכל יציאה מהבית להצטייד במסכה שתידרש בחללים סגורים ולשמור על ההנחיות – מסכה, ריחוק חברתי והיגיינה, למען הבריאות של כולנו".

מספר המתים מקורונה בעולם חצה אתמול את הרף של שלושה מיליון בני אדם, בשעה שבחלק מהמדינות, בהן ישראל, בריטניה וארה"ב, מובילים החיסונים לירידה דרמטית במספר הנדבקים, במדינות אחרות, שבהן מבצע החיסונים מתנהל בעצלתיים, סובלים מהתפרצויות חמורות שגורמות בחלק מהמקרים לשיאי נדבקים ומתים יומיים גם כעת, כמעט שנה וחצי אחרי שהנגיף התגלה לראשונה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן