fbpx

מהפך: כרמיאל איבדה את הראשות לשעב – צפת רחוקה 4 נקודות מהמקום הראשון

שני מחזורים לסיום הסיבוב הראשון, רף המתח למאבקי העליה לליגה ב', עולה שלב. לאחר תשעה מחזורים, בהם הפועל כרמיאל, הייתה בראשות הטבלה, היא החליפה מקומות עם אחווה שעב שטיפסה למקום הראשון.

במשחק העונה שנערך בכרמיאל מול שעב שכמו צפת עדיין לא נוצחה העונה, ספגו המקומיים את הפסדם השני העונה. שעב שבנתה קבוצה איכותית לעלייה, ניצחה 2:1 וכאמור החליפה מקומות עם כרמיאל שירדה למקום השני. בעוד שלושה שבועות עם פתיחת הסיבוב השני, תארח הפועל עירוני צפת למשחק העונה את שעב בתקווה שיסיימו את 2 המחזורים הנותרים לסיום הסיבוב הראשון ללא איבוד נקודות. לאחר שני משחקי חוץ, שבה לצפת למגרשה הביתי בטובא והתעללה על נועלת הטבלה, הפועל דיר אל אסד, 1:9. יאיר שריקי, ביסס את מעמדו ככובש המצטיין של הקבוצה כשהבקיע רביעייה, שלומי אביסדריס, דור אדרעי, בהא בראזי, בן שמואלי ואחמד אסדי כבשו שער כ"א. במחצית השנייה, שותף בשערה של צפת לראשונה העונה, אביאל הר ציון. במחזור הבא, צפוי משחק לא קל לצפת בחוץ מול אבו סנאן החמישית המרוחקת בנקודה מצפת.

לאחר 11 משחקים, צמרת הטבלה נראית כך: 1. אחווה שעב – 23 נק'. 2. הפועל כרמיאל – 22 נק', 3. איחוד סמיע – 20 נק'. 4. הפועל צפת – 19 נק'. 5. אבו סנאן – 18 נק'. 6. ג'דיידה מכר – 15 נק'. 7. בני בענה – 15 נק'. לכרמיאל,סמיע וג'דיידה משחק יותר.

השאר תגובה

דילוג לתוכן