fbpx

מה התרחש בזירת הרצח בצפת? החשוד המרכזי עדיין לא הסגיר עצמו – מעצרם של יתר החשודים הוארך

שבוע לאחר הרצח בשכונת עופר ברחוב דוד אלעזר בצפת של אודי שטרן בן ה-31 נמשך המצוד אחר החשוד המרכזי בביצוע הרצח, המשטרה פרסמה את זהותו של החשוד ברצח בילאל סארה בן 28 בן מיעוטים מצפת שהייתה לו הכרות מוקדמת עם הנרצח.

בילאל סארה בן 28 חשוד ברצח. צילום: משטרת ישראל.

לפי החשד, החשודים הכו את שטרן במהלך קטטה שהתפתחה בזירה אחרת ככל הנראה על רקע חוב כספי של אחד מהם לשטרן למרות שהשכנים בסמוך לזירת הרצח סבורים שמדובר מעבר לכך. "הגיע הזמן שיפרסמו את האמת בנושא שלו. הצפתיים התחילו לחשוב שהיו שהחליטו להסתיר את זה, כדי שלא יתגלו הנסיבות ואז יהיה בלאגאן בעיר" כתבה אחת מהגולשות ברשתות החברתיות. "למה לא מפרסמים את כל האמת מה קרה לו", כתבה גולשת אחרת. מהחקירה של המשטרה עולה כי לאחר הקטטה חזר שטרן לביתו, שם מת כעבור זמן לא ידוע. השוטרים הגיעו לביתו של שטרן לאחר שקרוביו לא שמעו ממנו כמה ימים והתקשרו למשטרה לדווח על כך. השוטרים מצאו את גופתו עם סימני אלימות עליה, הגופה נשלחה לאחר מכן לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר – ומתוצאותיה עלה החשד כי הרקע למוות הוא פלילי.

אודי שטרן – רק בן 31. צילום: מתוך דף הפייסבוק.

בית משפט השלום בקרית שמונה האריך את מעצרם עד יום שישי של שלושה תושבי צפת החשודים במעורבות למותו של שטרן, במקביל נמשכים החיפושים אחר החשוד.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן