מה חשוב בביטוח דירה

ביטוח דירה יכול להתפרש לכיוונים רבים, בין אם מדובר על ביטוח תכולה, ביטוח מבנה, ביטוח משכנתא וכן הלאה. מה שחשוב בביטוח דירה הוא שאתם תמיד תהיו מוגנים, לא משנה מה יקרה לדירה או לכם חלילה. הביטוחים נועדו כדי לעזור לכם במקרה בו מתחוללת שריפה או כל דבר שפוגע בנכס הבית שלא בגללכם. ביטוח משכנתא הוא שונה לחלוטין, הוא חשוב לא פחות מביטוח תכולה או ביטוח מבנה.

צילום freepil / bl

מה אתם אמורים לעשות?

המטרה שלכם היא למצוא את הפוליסה המתאימה לכם שתפקה למה שאתם צריכים. יש על פי חוקי המדינה פוליסה תקנית לביטוח דירה וכל חברות הביטוח חייבות להציע את אותה הפוליסה. כמו כן, חברות הביטוח יכולות להרחיב או להציע פיצויים כאלה ואחרים על בסיס הפוליסה המדינית. כל ביטוח דירה, ביטוח תכולה או ביטוח משכנתא חייבת לעמוד לפי התנאים הבסיסיים שקבעה המדינה. לכן, התחרות בין חברות הביטוח היא למעשה התחרות על הפרמיה שהן מציעות. כדי לדעת אילו ביטוחים רלוונטים לכם, כדאי שתכירו את כל סוגי הביטוחים השונים. השוואת ביטוח דירה יכולה להיעשות רק לאחר שאתם מכירים את כל האפשרויות:

ביטוח מבנה – ביטוח מבנה הוא ביטוח דירה אשר בעצם מכסה אתכם מפני נזקים שפוגעים בתשתיות הבית ובנכס עצמו, השלדה שלו. ביטוח מבנה יופעל במקרה בו יגרם נזק למבנה שלכם, לקירות הבית כמו שריפה, יקרוס משהו על המבנה שלכם וכן הלאה. חשוב לציין, ביטוח מבנה תקף אך ורק למבנה ולא לחצר הבית או לתכולה של המבנה.

ביטוח תכולה – ביטוח תכולה הוא ביטוח אשר מעניק לכם כיסוי במקרה בו החפצים האישיים שלכם ניזוקו. לדוגמא, אם עקב נזקי טבע הריהוט שלכם נהרס, אם חלילה נגנב לכם משהו מהבית או נאבד במקרים חריגים. ביטוח תכולה הוא ביטוח שיותר קל לשחק איתנו, אתם לא חייבים לבטח את כל הפריטים שיש לכם בבית, אלא בהתאם לצורך. בדרך כלל נוהגים לבטח מוצרים חשמליים או מוצרים עם ערך סנטימנטלי. 

ביטוח צד ג' – ביטוח צד ג' הוא ביטוח פחות נפוץ, אבל הוא יכול לחסוך לכם המון כסף. אם אתם אוהבים לארח אתם ממש צריכים את הביטוח הזה. מדובר על ביטוח דירה אשר תפקידו להגן עליכם במקרה של תביעה נגדכם עקב חבלה שהתרחשה בבית שלכם. אם אורח שלכם מעד במדרגות ושבר אל הרגל, הוא יכול לתבוע אתכם. 

ביטוח משכנתא – ביטוח דירה למשכנתא מכונה גם ביטוח חיים. כאשר אתם לוקחים משכנתא אתם מתחייבים לעשרות שנים לפעמים, אבל מי יודע מה צופה לו העתיד? במקרים מסוימים בהם חלילה אדם הלך לעולמו ולא סיים לשלם את המשכנתא, החוב יעבור לקרוביו. ביטוח חיים נועד כדי להבטיח שאם חלילה קורה לכם משהו, החוב יעבור לחברת הביטוח והיא תשלם אותו לבנק. ככה אתם יכולים להבטיח שאתם לא משאירים אחריכם חובות למשפחה שלכם.

השוואת ביטוח דירה

השוואת ביטוח דירה היא הדרך שלכם לבחור את הפוליסה הטובה ביותר. אם אתם מרגישים שאתם צריכים את כל הביטוחים יחד, תוכלו לפנות א חברת ביטוח דרך אתר השוואת ביטוח דירה ולמצוא פוליסה כוללת. כאשר מדובר על פוליסה רחבה כל כך, המחיר יהיה הרבה יותר משתלם ללקוח. השוואת ביטוח דירה נעשית על ידי מנוע חיפוש ניטרלי אשר כולל בתוכו את כל חברות הביטוח ומסנן אותן בהתאם לפרטים שהזנתם. המחיר אותו נשלם עבור ביטוח דירה יכול לנוע בין כמה עשרות שקלים בחודש ועד כמה מאות שקלים בחודש. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

תגובה אחת

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן