fbpx

עו"ד,דוד מנע: "לא ייתכן שהמדינה תתעלם מהשריפה שהייתה בצפת"

חלק מהמשפחות שנותרו חסרי כל בשריפה הגדולה שהייתה בשכונת כנען בצפת, שכרו את שירותיהם של עורכי הדין חיה ודוד מנע והם דורשים להכיר בשריפה לצורך פיצויים ממס רכוש.

 

לאחר השריפה שהשתוללה במסגרתה עלו באש 14 בתים ,דורשות המשפחות, שחלק מבתיהן לא היו מבוטחים, כי המדינה תפצה אותם במסגרת מס רכוש וזאת כפי שקרה בשריפות הגדולות שהיו בשנה שעברה בחיפה ובמקומות אחרים.

כמו במקרים הקודמים, גם בצפת לא נמצא קשר להצתה ולכן דורשים עורכי הדין חיה ודוד מנע ממשרד מנע ושות' כי המדינה היא זאת שתפצה את לקוחותיהם שנותרו חסרי כל. חלק מהתושבים הביעו השבוע חשש כי המדינה לא תתערב מיידית בנעשה ותדאג לפיצוי עבור התושבים, הם יישארו מחוסרי כל למשך תקופה ארוכה, ללא קורת גג, ביגוד ואמצעי מחיה מינימליים.

עו"ד דוד מנע לשעבר חבר כנסת שביקר השבוע במקום, אמר כי אם המדינה לא תיעתר לבקשת לקוחותיו, הוא מתכוון לפנות לבג"ץ. "לא יתכן", אמר עו"ד מנע, שהמדינה תתעלם ממה שקרה בעוד שבשריפות דומות, שגם הם לא נגרמו מהצתה, היא נקטה אמצעים מיידים ופיצתה את התושבים באמצעות מס רכוש בצורה יעילה וזריזה. לקוחותינו אינם בעלות אמצעים גם ככה ועל אחת כמה וכמה לאחר שאיבדו את כל עולמן".

דילוג לתוכן