fbpx

מינויים חדשים באשכול גליל: אוחנה מצפת בחינוך ושטרן מק"ש פיתוח כלכלי

פורום ראשי הרשויות של אשכול גליל מזרחי מינה השבוע שני ראשי רשויות נוספים להוביל תחומים אזוריים. להובלת תחום החינוך מונה ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה. "אני רואה חשיבות רבה בעיסוק בתחום החינוך והשקעה בדור העתיד שלנו", אמר אוחנה. "זו הסיבה שהשארתי גם בעירי צפת את תיק החינוך בידיי. אני מודה לראשי הרשויות על הבחירה בי להוביל תחום זה, אפעל לצמצום הפערים ולכך שילדי הגליל יקבלו לפחות כמו ילדי המרכז- אם לא יותר."

שוקי אוחנה יוביל את תחום החינוך – צילום פייסבוק.

להובלת תחום הפיתוח הכלכלי האזורי מונה ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן: "הפיתוח הכלכלי הוא תחום שקרוב לליבי ומתחבר לחזון של קריית שמונה כבירת הפודטק של ישראל. לאחר שנה בתפקיד שבה השקעתי בהכוונת הפיתוח של העיר, אני מתפנה לראות בראייה רחבה את הפיתוח הכלכלי האזורי, ולבחון יחד עם חבריי ראשי הרשויות את כיווני ההתפתחות של האזור בהיבט הכלכלי. יחד נשקיע ונוביל למען תושבי הגליל המזרחי", אמר שטרן.

אביחי שטרן יוביל את פיתוח כלכלי אזורי – צילום פייסבוק.

שטרן ואוחנה מצטרפים לראשי רשויות נוספים באשכול אשר מובילים תחומים אזוריים וביניהם, יו"ר אשכול גליל מזרחי וראש מועצה אזורית מבואות החרמון, בני בן-מובחר אשר מוביל את תחום פיתוח השירותים לאנשים בעלי מוגבלויות, ראש מועצה מקומית חצור הגלילית, שמעון סוויסה, שמוביל את תחום איכות הסביבה, ראש מועצה מקומית יסוד המעלה, אילן אור, אשר מוביל את תחום הבריאות והתחבורה, ראש מועצה מקומית קצרין, דימי אפרצב אשר מוביל את תחום התיירות, ראש מועצה אזורית גולן, חיים רוקח, אשר מוביל את תחום החירום, ראש מועצה מקומית טובה זנגריה, ויסאם פאיז עומאר, אשר מוביל את תחום תקווה ישראלית, ראש מועצה מקומית עין קיניה, ואיל מוגרבי שמוביל את תחום הספורט.

יו"ר אשכול גליל מזרחי, בני בן-מובחר: "היכולת לקדם את האזור תלויה בשילוב ידיים של ראשי הרשויות ובלקיחת אחריות משותפת לקידום תחומים אשר יש להם יתרון לגודל של 18 הרשויות השותפות האשכול. אני מברך על מינויים של ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן וראש עיריית צפת, שוקי אוחנה להוביל תחומים מרכזיים וחשובים לצד ראשי הרשויות הנוספים שלקחו על עצמם ותורמים מזמנם לקדם ולשפר עבור תושבי הגליל המזרחי את איכות החיים.

השאר תגובה

דילוג לתוכן