fbpx

מי עומד מאחורי הפרובוקציה כנגד שוחרי התרבות בצפת? – אלמונים השחיתו שלטי פסטיבל הכליזמרים

בהמשך לשלטי החוצות של פסטיבל הלאדינו שהושחתו לפני כשבועיים ובהמשך לפשקעווילים שהופצו במהלך הפסטיבל כנגד המארגנים שוב אירוע מכוער בצפת. שילוט לפרסום פסטיבל הכליזמרים ה- 32 שהוצבו ברחבי העיר צפת הושחתו הלילה.

אלמונים ריססו בספריי שחור את פניהם של הנשים בשילוט. בעיריית צפת טוענים כי על פי הערכות מדובר בפרובוקציה מכוערת של מיעוט קיצוניים בדומה לאירוע הקודם, וכי מדובר בכאלה שאינם תושבי העיר צפת. ראש עיריית צפת שוקי אוחנה: ״בצפת שומרים על הסטטוס קוו, כל הציבורים חיים יחד באחדות ובאחווה. אנחנו עיר של כולם- דתיים, חרדים וחילוניים, יהודים ושאינם יהודים. אני סבור כי מדובר בגורמים מחוץ לעיר שמנסים להפר את האיזון בעירנו הקסומה ולא נאפשר להם לעשות זאת. העיר צפת תמשיך להיות עיר של אחווה ואהבה, עיר שאין עוד כמוה בעולם. לא נאפשר להכניס לעיר מחלוקות שמקומם אינו בצפת״.


בשלטים ניתן להבחין בהשחתה של דמויות נשים בלבד, הצפויות להופיע בפסטיבל הכליזמרים שיתקיים בתאריך 12-14.8. בין הייתר בתמונה של חברי 'שלווה' שיופיעו בצפת ב 13.8 רוססו דמויות הנשים, רוססה תמונתה של הזמרת הדתייה- נרקיס וכן תמונותיהם של יובל דיין ומירי מסיקה שיופיעו בצפת ב 12.8.

דילוג לתוכן