fbpx

מלון רימונים בצפת יימכר לרשת מלונות דן ב- 34 מיליון שקל

רשת מלונות דן שבשליטת מיקי פדרמן דיווחה היום (רביעי) כי היא רוכשת את מרבית הזכויות ברשת מלונות רימונים תמורת 225 מיליון שקל במזומן.

רימונים צפת.

מלון רות רימונים הוותיק הממוקם ברובע האמנים בצפת וכולל 75 חדרים יימכר תמורת 34 מיליון שקל, מלון רימונים המעיין הממוקם במרכז נצרת וכולל 226 חדרים תמורת 64 מיליון שקל. יתרת הסכום היא תמורת מלון נווה אטיב בחרמון. מלון רימונים אילת הממוקם בטיילת הצפונית של העיר וכולל 278 חדרים ושטחי מסחר בהיקף של כ- 1,600 מ"ר. העסקאות דורשות אישור של הממונה על התחרות. יתרת הסכום היא תמורת מלון נווה אטיב. ביחס למלון רות רימונים- קבלת רישיון עסק להפעלת המלון וסיום עבודות בינוי מותנה בכך שהתקיימו התנאים עד תחילת אוגוסט 2019 .

מלון המעיין – נצרת.

לפי נתוני הבורסה, הכשרת הישוב מלונות הפסידה בשלושה הרבעונים הראשונים של השנה 6 מיליון שקל וב-2017 הפסידה 7 מיליון שקל. ההון העצמי של הכשרה מלונות עומד על 151 מיליון שקל. רשת דן היא אחת משתי רשתות המלונאות הגדולות בארץ והיא מחזיקה ב-13 בתי מלון ברחבי הארץ עם יותר מ-4,000 חדרים.

מרשת מלונות הכשרת הישוב נמסר: "הרשת תבחן, לאחר השלמת ההסכמים, את האפשרויות העומדות בפניה לשימוש בתזרים המזומנים האמור שיוותר בידה. במסגרת העסקה, תמכור מלונות הכשרת הישוב, הפועלת בשוק הישראלי באמצעות המותג "רימונים", את בתי המלון הבאים: מלון רימונים אילת (מוחזק בשיעור של 33.3% והכולל הסכם ניהול), מלון רות רימונים צפת, מלון רימונים המעיין נצרת, וכן תהיה בידיה האפשרות למכירת זכויות החכירה בגין מלון רימונים נווה אטיב לדן  או כל גורם מתעניין אחר".

סמדר נמרודי יו"ר רשת מלונות רימונים

סמדר נמרודי יו"ר רשת מלונות רימונים: "שמחה מאוד שעובדי רימונים  המסורים ובתי המלון  המיוחדים  שלנו  מצטרפים למשפחה איכותית  כחברת דן".  לדברי אסף שלו מנכ"ל רשת מלונות רימונים: "מלונות רימונים  קיבלה תמורה  מצוינת על נכסיה ובחודשים הקרובים החברה ממשיכה לנהל את  הרשת".

ליוו את העסקה מטעם מלונות הכשרה עו"ד ליאור רלוי, זאב בינשטוק  ממשרד גורניצקי וחן דקל. עורכות הדין דנה פירון ואמיליה קסלמן כץ ממשרד מ.פירון ושות' ייצגו את מלונות דן.

דילוג לתוכן