fbpx

מעלילות ליגה ג': חצור ובענה ייפגשו למשחק גומלין בלי שעדיין קיימו את משחקם מהסיבוב הראשון

ליגה ג' ממשיכה לספק סיפורים מוזרים וביזארים. הקבוצה התורנית של הליגה, היא בני בענה מתחתית ליגה ג'. כמו קבוצות רבות בליגה בענה סבלה העונה מהעדר מגרש ביתי מאושר.

צילום:pixabay
צילום:pixabay

במחזור החמישי בחודש נובמבר האחרון הייתה אמורה בענה לארח את מ.ס. חצור. הקבוצה התקשתה למצוא מגרש פנוי והועמדה לוועדת המשמעת. הדיין עמנואל סלע לא פסק על ניצחון טכני לחצור כפי שספגה בענה במקרים מאוחרים יותר וקיבל את בקשתה של בענה לקיום משחק חוזר. ארבעה חודשים מאז, לא מצליחה בענה לארח את חצור למשחק השלמה. אתמול (שלישי) הייתה אמורה בענה לקיים את המשחק החסר במגרש בשעב. ניצחון של חצור בהשלמה, היה מביא אותה עד למרחק של שלוש נקודות מהמוליכה,ממבע.

24 שעות לפני המשחק התבשרה חצור ששוב לא ייערך משחקה מול בענה וההחלטה על גורל המשחק חוזר לוועדת המשמעת של ההתאחדות. בחצור מקווים שהפעם בהתאחדות יענישו את בענה בהפסד טכני. " זה מגוחך שבעוד כשבוע אנחנו נארח את בענה למשחק הגומלין במסגרת המחזור ה-18 ועדיין לא קיימנו את המשחק מהסיבוב הראשון",אומרים בחצור.  ביום שישי הקרוב תתארח חצור במעלות (12:00) מול הפועל תרשיחא. למחרת אמורה בענה לארח את מ.ס. ג'וליס מהצמרת. 

דילוג לתוכן