מעשים מגונים בדרך למירון: שני כתבי אישום נגד תושב ירושלים בן 70 – פגע בחיילת ובתלמידה

באמצעות פרקליטות מחוז צפון הוגש בבית משפט השלום בקריית שמונה כתב אישום נגד נגד תושב ירושלים בן 70 על מעשים מגונים בשתי נוסעות בשני מקרים שונים במהלך נסיעה באוטובוסים.

צילום ארכיון.

בתאריך 30.10.2022 סמוך לשעה 10:00, עלתה חיילת בת 22 על אוטובוס קו 964 מירושלים צפונה בדרכה לבסיס בה היא משרתת בצפון. היא התיישבה בספסל הראשון הממוקם מאחורי נהג במושב השמאלי הקרוב לחלון. באותה עת עלה אל האוטובוס גם הנאשם ששהיה בדרכו להתפלל במירון. בשלב מסוים התיישב לצד המתלוננת. בשלב מסוים סמוך לצומת כחלחךאחד מנוסעי האוטובוס בחלק מהמתרחש ובמצבה הנפשי של המתלוננת. בתגובה לכך, שאל הנוסע את המתלוננת אם הכל בסדר ומשזו ענתה לו בשלילה הציע לה הנוסע לעבור מקום והיא עשתה כן.

ארבעה חודשים לאחר מכן בקו 845 מתל אביב ביצע מעשים דומים בצעירה בת -19 תלמידת מכינה קדם צבאית בצפון. היא ביקשה שיחדל במעשיו אך הוא לא נעתר לבקשה. בשלב מסויים ירדה בראש פינה והגישה תלונה במשטר הירדן ושם הוא נעצר. רפ"ק אלכס ז'ורבל- ק' אח"מ תחנת ירדן: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל מעשה הפוגע בנשים ונעשה כל שביכולתנו על מנת להגן על שלומן ובטחונן במרחב הפרטי והציבורי כאחד.
על כן, חרף גילו המבוגר של החשוד התעקשנו להגיש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים במטרה למנוע מנשים להפגע.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן