fbpx

מרום הגליל אישרה לתפן יזמות בנייה של כ-12 אלף מ' של מבני תעשייה לפארק דלתון

הוועדה לתכנון ובנייה, מרום הגליל, אישרה התחלת בנייה בפארק תעשייה דלתון ל – "תפן יזמות בע"מ" במסגרת הרחבת גן התעשייה בדלתון. כך דיווח מנכ"ל פארק דלתון, ללו וילנסקי. התכנית מציגה בקשה ל – 4 מבני תעשייה בשטח של 3000 מ"ר כל מבנה וביחד  ישתרעו על כ- כ-12 אלף מ'.

צילום : אבן צור תקשורת.

 מנכ"ל פארק דלתון , ללו וילנסקי, מסר : "הגדלת אזור הפעילות של תפן יזמות בפארק,  הינה תוצר של מתן שירותים נאותים לדיירי הפארק ושביעות רצונם. מבחינתנו הבקשה להגדלת הפעילות מביעה אמון מלא בפארק דלתון ועל כך שמחתי. אנחנו מבצעים הליך מסודר, במסגרתו  נדרש המפעל להבהיר מדוע הוא זקוק להקצאה, על איזה שטח מדובר ,מה הצרכים התפעוליים, תכנית עסקית, סקיצת המבנה, מספר עובדים עתידי, פרופיל העובדים. במקרים רבים המפעלים המבקשים הם כאלו הנמצאים בתנופת צמיחה, כאלו בהם נכנסות טכנולוגיות חדישות, תוספת עובדים, רכישת ציוד מתוחכם, הרחבת סל מוצרים ויצירת יתרון תחרותי ועוד ".

יו"ר פארק דלתון וראש המועצה האזורית מרום הגליל , עמית סופר: "אנחנו עדים לתנופה משמעותית של בנייה עם מסירת המגרשים למפעלים העתידים לקום, אנחנו בשיאו של הפוטנציאל עם אופציה להכפיל ולשלש את מספר העובדים הקיים תוך יצירת מגוון אפשרויות תעסוקה במפעלים, בשירותים ובתמיכה הטכנית שתידרש להם. אני מברך את "תפן יזמות על אישור התחלת הבנייה להמשך פיתוח ושגשוג בשמי ובשם ראשי הרשויות השותפות בפארק".

דילוג לתוכן