fbpx

מרום הגליל הדהימה את המוליכה מכרמיאל – שלושער לחננאל אברהם

במרום הגליל התאוששו יפה מפירוק הקבוצה הבוגרת בליגה ג' כשאת כל המשאבים והמרץ הם משקיעים בדור ההמשך של קבוצת הנוער המקומית. קבוצת הנוער שלא הפסידה בארבעת המחזורים האחרונים, היממה במגרש הסינטטי בק"ש את המוליכה הפועל כרמיאל.

מרום הגליל המדורגת במקום השישי מעודדת מניצחונה הגדול במחזור הקודם על מ.ס. דבוריה לא התרגשה מכרמיאל החזקה שהובילה עד לאותו משחק בבטחה את ראשות הליגה בדרכה לארצית. לאחר מחצית מאופסת הגיעו 45 דקות של משחק מסקנות. שבע דקות מפתיחת המחצית, בישל מבריק של אושר שמקה לחננאל אברהם הביא ליתרון מפתיע של מרום הגליל,0:1. שלוש דקות בלבד לקח למקומיים ליהנות מהשער. האורחים ניצלו, השמטה של השוער, כדי לאזן, 1:1. כרמיאל כיאה לקבוצת צמרת, הפכה את התוצאה עשר דקות לאחר מכן ועלתה ליתרון, 2:1. בדקה ה-74 שוב מהלך מצוין של אושר שמקה, מסתיים בשער של, אברהם חננאל,2:2. בדקה ה-80 נותרת כרמיאל בעשרה שחקנים בגלל עבירה על חננאל. דקותיים לסיום, משלים חננאל, שלושער פרטי ומעניק ניצחון מדהים, 2:3 על כרמיאל ההמומה.

במרום הגליל מרוצים מאוד מהתנהלות הקבוצה במחזורים האחרונים ומסיום הסיבוב הראשון עם ניצחון מתוק במיוחד לאור האירועים הלא נעימים שארעו לקבוצה הבוגרת. במחזור הפתיחה של הסיבוב השני תנסה, מרום הגליל להמשיך במומנטום ולנצח בביתה את מ.ס. כפר יאסיף מהצמרת.

דילוג לתוכן