fbpx

מרכז נוחות מודרני נפתח במרכז הרפואי "זיו" בצפת -זרקא: "צעד נוסף בהתחדשות התשתיות והשירותים"

לאחר כשנה וחצי בלבד של בנייה, פתחו השבוע בעלי העסקים במקום את החנויות לרווחתם של המטופלים, בני המשפחות והמבקרים וכמובן עבור צוות המרכז הרפואי.

לאורך השנים פעלה במרכז הרפואי קפיטריה אחת שבה הוצעו מגון מאכלים וקפה. יחד עם זאת המבנה המיושן והביקוש להרחבת השירותים גרמו להנהלת המרכז הרפואי לשנס מתניים ולהתחיל בתכנון ואפיון מרכז שירותים חדש ומזמין. האדריכלית דליה וגשל לירון ומוריה אילוז שחרור אדריכלית המרכז הרפואי זיו אמרו כי המטרה הייתה ליצור מרכז שיהיה מזמין מצד אחד ומצד שני מאפשר מספיק פרטיות לסועדים במרכזי האוכל, יצרנו הפרדה על ידי מחיצה שקופה ואטומה בעיצוב אישי כדי לאפשר זאת. הוספנו מרכיבי אור טבעי ודאגנו לנגישות במבנה לכלל באי המקום. המרכז נגיש למטופלים המגיעים מתוך הבניין ולמטופלים המגיעים מבחוץ וכמובן לצוות הרפואי דאגנו למגוון של סוגי מזון ומוצרים נחוצים.

המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי, חיים טל אומר כי הוא גאה מאוד בהישג ובהרחבה המשמעותית של רמת השירותים לבאי המרכז הרפואי "אנו לא רואים את ,'זיו' כאי בודד ומנותק מצפת והסביבה. אמנם הקמנו את המרכז עם שלל החנויות לטובת מבקרי המקום אבל אני בטוח שגם תושבים נוספים יוכלו להגיע ולהנות"

מנהל המרכז הרפואי הפרופ' סלמאן זרקא בירך על פתיחת המקום וציין כי בשנים האחרונות עוסקים בזיו בקידום ובפיתוח שירותי רפואה מצוינים וזמינים לתושבי הצפון, לצד שיפור והשקעה במענה התומך כמו חניות, בטיחות וכמובן מרכז לרווחת המטופל ומשפחתו. "זהו צעד נוסף בהתחדשות התשתיות והשירותים של המרכז הרפואי זיו, בכדי לאפשר חווית טיפול ושהיה חיובית למטופלים, למבקרים ולצוות היקרים לנו מאוד".

השאר תגובה

דילוג לתוכן