fbpx

משפחה על גלגלים בצפת: החלו העבודות בהקמת שביל אופניים של 24 ק"מ

לראשונה, בתוך העיר צפת יוקם שביל מוגדר לריצה, הליכה ואופניים. פרויקט חדש של עיריית צפת החל בציר המחבר בין גן הפסלים למנחם בגין כאשר בהר שסבל מהזנחה רבת שנים מתבצעות עבודות ניקיון, גיזום ויישור תוואי השטח על מנת לסלול לאורכו שביל רכיבת אופניים, הליכה וריצה.

על פי התכנית הפרויקט יכלול גם שינוי חזותית נרחב של הציר המהווה חלק לא מבוטל מהכניסה לעיר צפת וזאת באמצעות פרויקט נרחב של שתילות, אלמנטים שונים של תאורה ועוד. לאורך הציר צפויה לקום גם גינה מיוחדת ופינות ישיבה. פרויקט זה מתחבר לפרויקט המשותף של עיריית צפת יחד עם קק"ל להקמת שביל אופניים ענק שיקיף את העיר צפת ובשלב זה מתבצעות העבודות ליצירת שביל מאזור עין זיתים לעבר אזור התעשייה הדרומי, הקפת שכונת עכברה וציר נוסף בחזרה לעבר עין זיתים, מדובר על שביל של 24 ק"מ כאשר בשלב ב' הציר יחובר עם אזור האצטדיון החדש ומתחם הפארק הצפוי לקום באזור זה ועד למסלול שמקימה כיום עיריית צפת בין מנחם בגין לגן הפסלים כך שאת שם מתוכנן פארק של מגרשי ספורט, פארק שעשועים וכו', ומשם למנחם בגין ולציר סלילת העיר צפת יקיף שביל אופניים איכותי של 32 ק"מ המאפשר חווית רכיבה ייחודית בתוואי הררי המשלב בין מקטע אקסטרים למסלול משפחתי, במזג אוויר ייחודי ונוף קסום.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה: "מדובר בפרויקט רב תכליתי חשוב ומשמעותי שיסייע לנו בטיפוח חזות העיר וציר הכניסה לצפת, יסדיר את ההר ויאפשר לתושבי העיר לבצע ריצה, הליכה ורכיבת אופניים בציר ייעודי לכך"

השאר תגובה

דילוג לתוכן