fbpx

ניצחון במעלות ישאיר סיכוי להעפיל לפליאוף – צפת תלויה בעצמה

נכון להיום כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה, קבוצת מ.ס. דניאל צפת מחוץ לרביעיית הפליאוף למבחנים לעלייה ללאומית. צפת מדורגת במקום החמישי עם 2 נקודות פחות מרמת השרון לה יש משחק יותר.

קבוצת מ.ס השרון, ניצלה את פגרת הליגה בת השבוע כדי להקדים את משחקה מהמחזור ה- 21 ולנצח בחוץ את בית"ר כפר יונה, 88:78. רמת השרון העפילה למקום הרביעי והחליפה מקומות לאחר תקופה ארוכה עם צפת. בצפת מנסים להתאושש מההפסד הביתי המרגיז לרמת השרון ומודעים לכך שהקבוצה תלויה כעת בעצמה. ניצחונות של צפת בשלושת המשחקים שנותרו לסיום העונה הסדירה, יקנו את הכרטיס למשחקי הפליאוף, גם במידה וצפת ורמת השרון יסיימו עם אותם נקודות – צפת תהנה מיתרון של ניצחון בהפרש גבוה יותר במפגשים ביניהם.

המשימה של צפת קשה יותר. ביום ראשון הקרוב (20:00) תתארח אצל הפועל מעלות הנחשבת ככבשה השחורה של צפת ומנעה את עלייתה של צפת לפליאוף בעונה החולפת. מעלות שניצחה בצפת בסיבוב הראשון, נאבקת על השארות בליגה. שבוע לאחר מכן תארח צפת את המוליכה הפועל עכו, לה יש הפסדה ליגה בודד. במחזור הנעילה תתארח צפת בנצרת עלית השקועה עמוק בתחתית ונאבקת אף היא על השארות בליגה. לרמת השרון, לה משחק עודף, נותרו משחקים ביתיים מול, עמק חפר ומכבי חדרה.

דילוג לתוכן