fbpx

ניקיונות של פסח: רובה קלצ'ניקוב התגלה בצפת סמוך לפח אשפה

משטרת ישראל ממשיכה במאבק כנגד אחזקת אמצעי לחימה ושימוש בו ופועלת בכל המישורים הן במישור ההסברה והן במישור האכיפה תוך הפעלת כוחות ואמצעים רבים במטרה למגר את התופעה של החזקה או שימוש בירי בסכסוכים  בקרב החברה בכלל  ובחברה הערבית בפרט.

שוטרי משטרת ישראל ,לוחמי משמר הגבול ויחידות מיוחדות בסיוע אמצעים נוספים לאיתור נשק ואמצעי לחימה פועלים מידי יום באופן סמוי וגלוי במטרה למנוע פגיעה בנפש או ברכוש לעצור את אותם עבריינים המסכנים את הציבור ולהביאם לדין.

בחיפוש בשטח פתוח בטובא נתפסו 2 רימוני הלם. בצפת התקבל דיווח מאזרח שמצא רובה קלאצ'ניקוב בסמוך לפח אשפה. בסאג'ור בחיפוש בבית נתפסו 3 רימוני מטול ו-4 כוורות זיקוקים. סך תפיסות אמצעי לחימה במחוז צפון מתחילת שנת 2018 ועד היום: 42 – רובים, 47 – אקדחים, 38 – רימונים, 22 – מטענים. 

במטרה להגיע לאותם עבריינים המחזיקים או משתמשים באמצעי לחימה באופן לא חוקי ומסליקים אותם בשטחים פתוחים במטרה להרחיק את עצמם מביצוע העבירה, משטרת ישראל משקיעה מאמצים רבים ומשתמשת בכלל האמצעים הטכנולוגים במטרה להגיע לכל אותם עבריינים המחזיקים ברשותם נשק שלא כחוק או משתמשים בו. מתחילת השנה נעצרו: 299 חשודים בהחזקה או שימוש באמצעי לחימה.

חקירה מקצועית ואינטנסיבית הובילה עד כה להגשת: 45 כתבי אישום בגין החזקה של אמל"ח או שימוש באופן לא חוקי בו. 34 נאשמים נעצרו במסגרת הבקשה למעצרם עד תום ההליכים במקביל להגשת כתב האישום נגדם.

דילוג לתוכן