fbpx

נערכים לסערה: חברת החשמל שינעה גנרטורים לאזור צפת והגולן

הערכות חברת חשמל לקראת הסערה הקרובה: תגבור צוותי עבודה וקידום גנרטורים לאזור צפת ורמת הגולן

c1922cdb-6a3b-428d-9aac-dfa3c2644d39

בעקבות מזג האוויר הסוער הצפוי לפקוד את ישראל בסוף השבוע הקרוב, מתגברת חברת חשמל את צוותי העבודה בשטח. בנוסף, כחלק מההערכות המקדימה לסופה, קידמה חברת חשמל גנרטורים לאיזור צפת ולרמת הגולן, אשר צפויים לספק מענה מיידי להפסקות חשמל במידת הצורך. כמו כן החלה החברה בשבועיים האחרונים לאחר קבלת האישורים מפקיד היערות בכריתת עצים נרחב בקרבת רשתות חשמל.

כמו כן, תגברה החברה את מוקדי השירות 103 ונמצאת בכוננות מלאה של צוותי עבודה לתיקונים וציוד כבד הכולל במות הרמה ומנופים ליציאה מידית לשטח. בנוסף התבצע תיאום והידוק הקשר לקראת הסופה עם רשויות מקומיות וגורמי חירום. מכתב עדכון ותיאום נשלח לכל ראשי הרשויות ברחבי הארץ (מצ"ב)

חברת חשמל מבקשת להדגיש כי על אף ההערכות המקדימה הנרחבת אין "אפס תקלות". הרוחות העזות הצפויות עלולות לגרום לקריסת עצים, פגיעת ענפים וחפצים שונים ברשתות החשמל ולגרימת נזק שיגרום להפסקות באספקת החשמל. במקרה של פגיעות ברשת החשמל, קריעת חוטים או כל מפגע אחר, הציבור יכול לפנות לחברה דרך מרכזי השירות 103, אפליקציית חברת החשמל, דף הפייסבוק או אתר האינטרנט של החברה.

bee53593-2a39-4116-8fd0-7a80ed0ad699

בנוסף, בשל מזג האוויר הסוער עלולים להיחסם צירי תנועה (שלג, הצפות, חסימות על ידי משטרת ישראל או גורמי החירום) אשר יכולים לייצר בעיות נגישות בשטחים פתוחים – ובשל כך עלולים להתעכב גם ציוותי חברת החשמל בהגעתם לתיקון פגיעות מזג האוויר ברשת החשמל.

מחברת החשמל מבקשים מהציבור להיות סבלניים וערניים ולדווח מידית על חוטי חשמל קרועים או נזקים אחרים לרשת החשמל.

דילוג לתוכן