fbpx

נער עישן והשמיע מוסיקה בבית כנסת בצפת במהלך תפילת שבת – נעצר לאחר שתקף ודקר את הגבאי

בתום חקירה של שוטרי המחוז הצפוני, הוגש כתב אישום נגד צעיר בן 13 מצפת שהגיע לבית כנסת בשכונה הדרומית במהלך יום שבת לפני כשבוע (10.08.24) נכנס לעזרת הנשים, עישן והשמיע מוזיקה. כאשר גבאי בית הכנסת העיר לו, הנאשם תקף אותו ודקר אותו בצווארו.

שוטרי משטרת צפת הגיעו מייד למקום החלו בחקירת נסיבות המקרה. זמן קצר לאחר מכן נעצר הנאשם במעשה, נער כבן 13. מחומר החקירה עולה כי הרקע לאירוע הינו פניה של גבאי בית כנסת לקטין וחברו לאחר שהשניים נכנסו לתוך עזרת הנשים בבית הכנסת, השמיעו במקום מוזיקה ועישנו סיגריות. לאחר שהגבאי פנה אליהם וביקש כי יעזבו את המקום, החל הנאשם לתקוף אותו, נגח בראשו, השליך עליו כסא פלסטיק ולבסוף דקר אותו בצאוורו בעזרת סכין. הגבאי הפצוע פונה במצב בינוני (עפ"י גורמי רפואה) לבית חולים זיו בצפת.

כאמור, עם סיום שלב החקירה הוגש לבית משפט לנוער בצפת כתב אישום כנגד הקטין עם בקשה למעצרו עד תום ההליכים על ידי שלוחת התביעות של קרית שמונה. שוטרי מחוז צפון מקיימים פעילות ענפה במאבק בפשיעה האלימה לאורך כל ימות השנה בצורה בלתי מתפשרת במטרה להביא למיצוי הדין עם העבריינים ובכך לשמור על ביטחון התושבים.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן