fbpx

נפגעות שיינברג בפניה לציבור: " עזרו לנו להתנגד לעסקת הטיעון"

לקראת הדיון שייערך ביום רביעי הקרוב בבית המשפט המחוזי בנצרת, על הסדר הטיעון של הרב עזרא שיינברג עם הפרקליטות, כאשר בהסדר צוין כי התביעה תבקש לגזור על שיינברג כ-9 שנות מאסר (8 שנים ו-9 חודשים) בפועל.

צילום מסך יוטיוב.

בקריאה נרגשת לציבור לבוא ולעמוד לצידן מחוץ לכותלי בית המשפט בנצרת, מביעות נפגעות שיינברג את מורת רוחן מהעובדה שהמשפט מתכוון להקל בעונשו של שיינברג.

בהודעה שהוציאו הנשים, נכתב:"אחרי שנתיים של סחבת משפטית ושל מעמד בו אמינותנו עומדת למבחן בכל מעמד משפטי שעברנו, נסגר הסדר טיעון בין עזרא שיינברג לבין 8 מהנפגעות שנפגעו ממנו. הסדר הטיעון שנסגר, נסגר בניגוד לרצונן של 6 נשים מתוך השמונה ולמרות כל מלחמותנו והתנגדותנו להסדר הוא נסגר בבית המשפט. פוגעני, משפיל ולא משקף את הזוועות שנעשו בנו.

עוד נכתב:"כל צד יציג את עמדתו על מספר השנים וההגבלות שיוטלו על הנאשם. כל שנה בכלא היא אפשרות לריפוי מבחינתנו ולאור הזוועות שעברנו אנחנו זקוקות ללא מעט שנים. אנחנו קוראות לכל אדם שרוצה לבער את הרע וליצור עולם מתוקן יותר, לבוא ולתמוך בנו ברגע לא פשוט ולהראות לכל אישה פגועה שהיא לא לבד….!!! תנו לנו להאמין מחדש שיש אנשים שרוצים טוב בעולם. מחכות לראות אתכם ב22/11 מחוץ לדלתות בית המשפט המחוזי בנצרת בשעה 13:30".

דילוג לתוכן