נרות הופי לטיפול באוזניים

נרות הופי הינם נרות העשויים מדונג דבורים. באמצעות נרות הופי ניתן לטפל בבעיות שונות הקשורות לאוזניים כגון: ניקוי של שעווה עודפת, נוזלים באוזניים, דלקות אוזניים כרוניות שאינן חריפות מדי ועוד.
הטיפול באמצעות נרות הופי אינו חודרני, מתאים לגילאי שנתיים ומעלה ומרגיע מאוד.

נרות הופי באתר פלוראז'

המילה "נר" עלולה להטעות מעט כאשר מדברים על נרות הופי, מכיוון שאין הכוונה לנר של ממש, למעשה, נר הופי אינו יוצר להבה והשימוש שלו ממש לא נועד לספק אור.

מדובר במוצר שהוא בעצם גליל חלול העשוי מדונג דבורים. לעיתים מוסיפים אל הדונג תמציות צמחיות שונות כגון מרווה, קמומיל ועוד, אשר מטרתם להרגיע ולנגוד דלקות.

גליל הדונג המכונה נר הופי מיועד לשאוב החוצה מתוך האוזן שעווה שסותמת אותו, נוזלים וכדומה, וכן לעזור בהרגעה וריפוי של דלקות ברמות קלות יחסית.

ם ודלקות,

כגון משאבה חזקה היונקת החוצה את השעווה האוזנית ואת הנוזלים. יחד עם זאת,
יתרונם של נרות הופי טמון בכך שהם פחות אגרסיביים או בלתי נעימים ונוחים למטופל,
הם מתאימים גם לגילאים צעירים יחסית, ולמעשה יש בשימוש בהם סוג של הירגעות כפי שנראה מייד.

מה היתרונות של נרות הופי?

נרות הופי הם מוצר לרפואה משלימה המיועד לטיפול בסתימות שעווה באוזניים, נוזלים שמצטברים באוזן ודלקות שאינן חריפות במיוחד.

העיקרון של עבודת הנר היא שאיבה החוצה של החומרים מהאוזן על ידי יצירת ואקום. במאמר זה נתאר את אופן הפעולה ואת דרכי השימוש בנר הופי.

ראוי לציין כי קיימים חילוקי דעות בקרב אנשי רפואה ורפואה משלימה, וכן בקרב הציבור הרחב, לגבי מידת יעילותם של נרות הופי. ככלל, אין מחקרים מדעיים המוכיחים באופן ברור את היעילות שלהם, ויש הטוענים כי האפקט המרגיע והמרפא נסמך בעיקר על אמונתו של המטופל, יותר מאשר היעילות האמיתית שמגיעה מהנר עצמו. לעומת זאת, מטפלים רבים ברפואה משלימה וכן אנשים מהציבור הרחב,
אכן עושים שימוש בנרות הופי עבור עצמם ועבור ילדיהם. לכן, בכל מקרה לפני שנעזרים בנרות הופי חשוב לוודא למען הבטיחות שהמטופל אינו סובל מדלקת אוזניים חריפה, מזיהומים באוזן החיצונית, מנקב בעור התוף או כשיש כפתורים בעור התוף, ואם ישנה התלבטות יש להיוועץ עם רופא או בעל מקצוע מוסמך ומנוסה, בנוסף אופן השימוש צריך להיות גם על האוזן החולה וגם על הבריאה על מנת ליצור איזון בשתי האוזניים, חשוב לידע כי זאת המלצה בלבד ואינה מהווה תחליף לייעוץ רפואי. נרות הופי ניתן לרכוש באתרים מקצועיים בתחום כדוגמת אתר פלוראז' המציע מגוון רחב של מוצרים בתחום.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן