fbpx

נשיא גואטמלה הנבחר נטע עץ באגמון-החולה קק"ל

נשיא גואטמלה הנבחר אלחנדרו ג'יאמטאי נטע עץ דולב באגמון החולה-קק"ל במהלך ביקור במקום שערכה לכבודו קק"ל, כחלק מחיזוק הקשר בין גואטמלה למדינת ישראל.

צילומים: אייל מרגולין-סוכנות ג'יני, מערך הסברה קק"ל

יו"ר קרן קימת לישראל דניאל עטר אירח את הנשיא הנבחר ג'יאמטאי באגמון ולאחר נטיעת העץ נערך לו סיור בפארק ובמרכז המבקרים החדש, שנחנך רק לאחרונה. באירוע השתתפו גם שגריר גואטמלה בישראל ובכירי קק"ל: המנכ"ל אמנון בן עמי, מנהל מרחב צפון ד"ר עומרי בונה ומנהל אזור עמק החולה והגולן אפי נעים.

יו"ר קק"ל עטר הודה לנשיא הגואטמלי הנבחר על הקשר המיוחד עם ישראל וסיפר לו על ההיסטוריה של האגמון ועל תרומתה של קק"ל למדינה. "מדינה ישראל היא מדינה מדברית, שלא יורדים בה הרבה גשמים, אך מעולם לא היתה לנו בעיה של מים. למרות מעט הגשם שיורד כאן, בזכות העבודה המקצועית של הממשלה וקק"ל אנחנו מתמודדים עם האתגר הקשה הזה", סיפר עטר לנשיא ג'יאמטאי והוסיף: "בזכות פעילות היעור של קק"ל ישראל, ככל הידוע לנו, היא המדינה היחידה בעולם שמספר העצים בה גדל משנה לשנה".
בסיום דבריו אמר עטר לנשיא גואטמלה הנבחר כי קק"ל תשמח לשתף את הידע המקצועי שצברה בתחומים רבים לאורך השנים עם מדינתו. "אנחנו מעריכים את הביקור שלך בישראל חודש לפני כניסתך לתפקיד", סיכם עטר, "זה כבוד גדול עבורנו שאתה מתארח אצלנו ותודה לך על ידידות ארוכת שנים ועל אמירותיך כנגד האנטישמיות שמרימה ראש בכל העולם". 

נשיא גואטמלה הנבחר ג'יאמטאי הודה על הברכות ודיבר על החברות בין שתי המדינות. "אנחנו חולקים את אותה המסורת ואת אותה האמונה", אמר, "גואטמלה תמיד תעמוד לצד ישראל ואף אחד לא יאיים על ישראל מבחינה ביטחונית".

השאר תגובה

דילוג לתוכן