fbpx

סבב חילופי מפקדים במחוז הצפוני: סנ"צ מיכה גבאי בראש פינה – סנ"צ רונן ברודצקי במעלות – סנ"צ יורם אזולאי בק"ש – סנ"צ רן אופיר במשגב

"זהו יום חג לשוטרי וקציני מחוז צפון", כך אמר מפקד מחוז צפון ניצב אלון אסור בדברים שנשא בטקסי החלפות מפקדי תחנות, שהתקיימו היום ברחבי המחוז ויימשכו גם בימים הקרובים.

unna3332med

בתחנות ק"ש, הירדן (ראש פינה),מעלות ומשגב ציינו את חילופי המפקדים בטקסים חגיגים בהם השתתפו, אנשי דת מכלל הדתות, ראשי רשויות מקומיות ואזוריות, נציגי צבא, אנשי ציבור, מתנדבים, גימלאים ושוטרי התחנות. במהלכו של יום חגיגי זה התחלפו 4 מפקדי תחנות ברחבי המחוז כחלק מסבב תפקידים המבוצע בימים אלו בכלל משטרת ישראל. 

3333

בתחנת קרית שמונה נכנס סנ"צ יורם אזולאי. המפקד היוצא סנ"צ רן אופיר, החליף את נצ"מ מעוז בן שבו בתחנת משגב. בתחנת ירדן נכנס, סנ"צ, מיכה גבאי. המפקד היוצא סנ"צ רונן ברודצקי, החליף את נצ"מ, מני בנימין בתחנת מעלות. 

unnamed

"אירוע של החלפת מפקד תחנה פותח דלת להזדמנויות והתחלות חדשות. האתגרים העומדים בפני כל אחד מכם הם רבים ומגוונים, אולם יש לנו שותפים רבים לעשייה ולדרך, שמטרתה העיקרית היא חיזוק תחושת הביטחון האישי של כל אזרח ואזרח, באמצעות מתן שירותי משטרה טובים יותר לכלל הציבור", אמר מפקד המחוז שסיים באיחולי חג שמח לכל הדתות. 

3-2333

דילוג לתוכן