fbpx

סגירת בית הספר "אגמים" בצפת נדחתה – ד"ר שמחון: "נעשה מאמץ לשמור על המרקם המיוחד של האוכולסיה"

נדחתה סגירתו של בית הספר "אגמים" בשכונה הדרומית בצפת ובית הספר הוותיק (ממלכתי ג') לא מצטרף לבית הספר ממלכתי א' שסגירתו לפני שנים לוותה בזעקה ציבורית.

צילום: דף הפייסבוק של ראש העיר.

בפגישה שנערכה היום בנוף הגליל בלשכתה של ד"ר אורנה שמחון מנהלת המחוז הצפוני במשרד החינוך, סוכם עם ראש העיר צפת, יוסי קקון כי סגירת בית הספר תדחה לפחות בשנה. "החלטנו שבית הספר אגמים ימשיך לפעול גם בשנת הלימודים הבאה תשפ"ה. מערכת החינוך בצפת חשובה מאוד ונעשה הכל להמשיך לתמוך בעיר כך שלכל התושבים יקבלו את המענים החינוכיים .נעשה כולנו מאמץ כדי לשמור על המרקם המיוחד של האוכלוסיה בצפת" אמרה, שמחון.

קקון ראש העיר, הוסיף: "בפגישה שקיימתי היום עם ד"ר אורנה שמחון ממונת מחוז צפון במשרד החינוך, החלטנו שבית הספר אגמים ימשיך לפעול גם בשנת הלימודים הבאה תשפ"ה. בנוסף, העירייה ומשרד החינוך יבנו תוכנית לאיגום משאבים והתייעלות חינוכית של בית הספר אגמים, כדי לתת את המענה הטוב ביותר לחינוך הממלכתי בעיר מכל הבחינות, החל בצוותים חינוכיים איכותיים, בבינוי ובשאר הצרכים".

עוד הוסיף קקון כי במהלך הפגישה במשרד החינוך, הושגו יעדים ומשאבים חשובים נוספים שיחזקו וישפרו את מערכת החינוך בצפת, ויזניקו אותה קדימה. שלום אלבז, חבר מועצת העיר והסמן החילוני בקואליציה, התייחס אף הוא על אי סגירת אגמים: "למרות כל נביאי הזעם ואלו שמנסים להתסיס את הציבור, ולפלג את העיר ולא מבינים שהבחירות הסתיימו, הצליח ראש העיר לסכם על המשך פעילות בית הספר גם לשנתת הלימדים הקרובה". עוד הוסיף, אלבז: "ראוי לציין כי מצב בית הספר הינו תוצאה של התנהלות קלוקלת רבת שנים במגוון תחומים שהובילו להגירה שלילית משמעותית וירידה דרסטית לאורך השנים במספר התלמידים. כך נוצר מצב שהשנה לכיתה א נרשמו רק 5 ילדים. בשל כך לא תיפתח השנה כיתה א' בבית הספר אך הוא ימשיך לפעול למרות הכל גם השנה".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן