fbpx

סגנית דיקאן בית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת מונתה לנציגת ציבור המעסיקים בביה"ד הארצי לעבודה

שבוע לאחר שמוחמד ותד דיקאן בית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת נבחר להמליץ על היועמ"ש הבא לכנסת- מינוי נוסף מכובד למכללה האקדמית. ד"ר יעל עפרון, סגנית דיקאן בית הספר למשפטים במכללה,מונתה לנציגת ציבור המעסיקים בבית הדין הארצי לעבודה.

צילום, ארכיון: יוני לובלינר.

כנציגת ציבור המעסיקים בבית הדין, תשמש ד"ר עפרון חלק בלתי נפרד מחבר השופטים היושבים בדין. בית הדין הארצי לעבודה משמש כערכאת ערעור על בתי הדין האזוריים לעבודה וכן כערכאה הראשונה בסכסוכים עקרוניים ורוחביים במשק. בית הדין הארצי לעבודה עוסק בסוגיות עקרוניות של חברה וכלכלה ומשמש בתפקיד מרכזי בעיצוב דמותו של המשק הישראלי.על כתפי מותב השיפוט אליו משתייכת ד"ר עפרון מוטלת מלאכה עדינה של איזון בין זכויות העובדים וצורכי המשק.

ד"ר עפרון היא בעלת תואר דוקטור מהפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית, ירושלים, ומכהנת כמרצה בכירה וסגנית דיקאן בית הספר למשפטים של במכללה האקדמית צפת. בנוסף, היא משמשת כמנהלת מערך הקליניקות המשפטיות ומנחה את הקליניקה לסיוע משפטי לנזקקים.ד"ר עפרון היא זוכת מלגת הפוסט-דוקטורט של מרכז הלברט ללימודי קנדה, במסגרתו היא משתתפת בפרויקט מחקר רב-מדינתי בנושא יישוב סכסוכים.

השאר תגובה

דילוג לתוכן