fbpx

סוללה של חיל התותחנים התמקמה בצפון מפקד בסוללה:"אנחנו גורמים לאנשים בבית להרגיש בטוחים"

השבוע, בלשכות הגיוס החל גיוסם של צעירים לחיל התותחנים. דביר כורש בן ה-23 מפקד סוללה בחטיבה 215, כתב טור אישי על מנת לספר למה כדאי להתגייס לחיל התותחנים.

"אני התגייסתי בחודש מרץ, ועשיתי מסלול ישיר לקצונה- מההכשרה לקורס מ״כים, המשכתי לבה״ד 1 ומשם הגעתי לגדוד רשף.אני חושב שאחת החוויות העוצמתיות ביותר שחוויתי היא סיכול פיגוע באיו״ש.
תפסנו קו בחלחול ליד בית עומאר, אני הייתי בתפקיד המתצפת. באחד הימים ראיתי רכב מתקרב במהירות לא סבירה למחסום וישר ידעתי שמשהו לא בסדר. מיד הזהרתי את חברי במחסום להידרך ובאמת כך עשו. כשהמחבל הגיע וניסה לפגע כבר היינו מוכנים וניטרלנו את האירוע בקלות.היה לי ברור שבשביל דברים כאלה בדיוק התגייסתי. אנחנו בתקופה לא פשוטה כרגע במדינה והאזרחים שואבים ביטחון רב מצה״ל ואנשיו.
זה הרגע להתגייס ולהיות לוחם כי זה מה שלוחמים עושים- גורמים לאנשים בבית להרגיש בטוחים ושיש מי ששומר עליהם, ואנחנו באמת שומרים עליהם.

בתקופה האחרונה הגדוד (402) נמצא בתקופת כוננות מבצעית באזור לבנון וזה רק חלק קטן ממה שאנחנו עושים בנוסף לתרגול ירי ארטילרי רטוב ושמירה על מבצעיות וכשירות.להיות תותחן זה אחד התפקידים המבצעיים והמאתגרים ביותר שיש לצה״ל להציע בעיני.הצבא שומר על החיילים שלו ואני מבטיח לכם שכמפקד סוללה, אני שומר על החיילים שלי.שיהיה לכם בהצלחה! דביר כורש, מסו״ל א׳ גדוד 402 חטיבה 215".

השאר תגובה

דילוג לתוכן