שאנשים שואלים מה הדבר הכי טוב לעשות בחיפה, חשוב לזכור שיש הרבה היבטים שונים של העיר שהופכים אותה למיוחדת.

מה יש לעשות במסגרת סיורים בחיפה?

שאנשים שואלים מה הדבר הכי טוב לעשות בחיפה, חשוב לזכור שיש הרבה היבטים שונים של העיר שהופכים אותה למיוחדת. חיפה היא אחד מיעדי הנופש הפופולריים בישראל עבור מטיילים בכל הגילאים והרקעים. מדובר על  מרכז לתרבות, חינוך, מסחר ומחקר עם מגוון רחב של מסגרות שונות כולל חופים, אזורים כפריים וארכיטקטורה עתיקה.

יש כל כך הרבה דברים שאתם יכולים לעשות בחיפה עם החברים או בני המשפחה  במסגרת סיורים בחיפה כמו למשל ביקור בגנים הבהאים-הגנים הבהאים מרתקים ושווה לחקור. יש להם אווירה שלווה שתאפשר לם לקחת זמן וליהנות מהגנים הנפלאים. 

 האטרקציות התיירותיות כוללות: גן החיות של חיפה, שכונת בת גלים, הגנים והמרפסות הבהאים, המוזיאון הימי הלאומי של חיפה ומוזיאון ארצות המקרא הם מהאטרקציות המפורסמות ביותר בחיפה. אטרקציות אלו מציעות למבקרים חוויה ייחודית שלא ישכחו לעולם. אנו ממליצים למטיילים לא לפספס את האטרקציות הללו ולבקר בחיפה.

ירושלים של אזור הים התיכון 

חיפה כונתה "ירושלים של אזור הים התיכון" והיא עיר המציעה אתרים רבים ושונים לביקור. להלן מספר מקומות שחובה לבקר בהם בחיפה:

• המוזיאון הלאומי לאמנות ישראלית: במוזיאון זה אוסף אמנות הכולל ציורים, פסלים, הדפסים, רישומים, צילומים ועוד. הוא כולל גם פעילויות תרבות כמו הרצאות בנושאים שונים הקשורים לתולדות האמנות או תערוכות על אמנים ישראלים מהעשורים האחרונים.

• הספרייה הלאומית של ישראל: ספרייה זו מציעה סיורים מיוחדים בימי שלישי בהם ניתן ללמוד כיצד פועלות הספריות, כיצד הן נוסדו לפני מאות שנים ומה משמעותן כיום בחברה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן