fbpx

סל בריאות: קבוצות הכדורסל של הפקולטה לרפואה והמכללה האקדמית צפת יתחרו ביניהם על גביע הבריאות

אגודות הסטודנטים של המכללה האקדמית צפת והפקולטה לרפואה בגליל בשיתוף מרכז הצעירים עיריית צפת, יוזמים הפנינג בריאות וספורט ראשון מסוגו בעיר. במרכז האירוע יתקיים משחק כדורסל בין שתי נבחרות הסטודנטים ולזוכה יוענק גביע הבריאות לזכרו של ד"ר  משה נברו ז"ל.

צילם: שרון מוסקוביץ׳
צילם: שרון מוסקוביץ׳

האירוע יתקיים ביום שני הקרוב באולם 'מפעל הפיס' בקרית החינוך בצפת. ברחבת האולם יוקמו דוכני מידע שונים של סטודנטים לרפואה וסטודנטים למקצועות הבריאות מהמכללה שיעסקו בהדרכה של הקהל לבריאות נכונה  וחשיבותו של הספורט. הם יערכו בדיקות דם, דופק ועוד למשתתפים. כמו כן, יוצבו דוכנים של מזון בריאות מוצרים לספורטאים, עמדות עיסוי ויועצי תזונה ממגוון תחומים. במקום תוצב גם ניידת של מד"א לתרומות דם, עמדת הסברה ממרכז הסוכרת בזיו, היחידה מסוגה בארץ, חידונים, תחרויות ופרסים.

האירוע יפתח בהרצאתו של כוכב הכדורסל לשעבר דורון שפר, כוכבה של הנבחרת הלאומית הפועל גליל עליון ומכבי תל אביב.  שפר חלה במחלת הסרטן וחזר לשחק כדורסל והיום הוא מרצה על אורח חיים בריא.

לאחר מכן, יתקיים מופע ריקוד ותחרות ״יד הזהב״. מדובר בתחרות נושאת פרסים, מדליות וכדורסל החתום ע"י כוכבי מכבי ת"א לילדי העיר.

מסמר הערב יהיה משחק ידידות בין שתי קבוצות הכדורסל של סטודנטים מהפקולטה לרפואה וסטודנטים למקצועות הבריאות במכללה האקדמית צפת.  במחצית המשחק תיערך תחרות ״קליעה מהחצי״. לזוכה בתחרות יוענק מנוי תלת חודשי בחדר כושר בעיר. בתום המשחק יוענק לקבוצה המנצחת 'גביע הבריאות' לזכרו של ד"ר משה נברו ז"ל, שעזר למטופלים רבים מתושבי צפת למצוא מזור למחלותיהם ומרפא לכאבם.

"אני נרגש מאוד לקראת האירוע הנובע מתוך מטרה להגביר את המודעות לבריאות נכונה ועיסוק בספורט בקרב ילדים ומבוגרים, כצעד של שיפור איכות החיים, אמר, אלון נברו סטודנט לפיזיותרפיה המשמש גם קפטן ומאמן נבחרת הכדורסל של המכללה.

דילוג לתוכן