fbpx

100% הצלחה- ספר ראשון לשלום אלבז לקידום עסקים

שלום אלבז עם ספרו 100% הצלחה. צילום: יח"צ

שלום אלבז, חבר מועצת העיר צפת ובעל חברת יחסי הציבור והדיגיטל SE-PR, שייסד לפני כחצי שנה את הבית ספר לקידום מיתוג ושיווק עסקים קטנים ובינוניים לקורסים דיגיטליים בנושא יחסי ציבור, רשתות חברתיות, מיתוג ואסטרטגיה הוציא לאור השבוע את ספרו "100% הצלחה", העוסק באסטרטגיות ושיטות פעולה בפרסום, שיווק, דיגיטל ויחסי ציבור שיזניקו עסקים להצלחה בהוצאה לאור של 'ספרי ניב'.

זהו הספר הראשון לשלום אלבז. הספר כולל 104 עמודים שנכתבו במהלך מסעו של אלבז לתאילנד, ולכל אורכו דוגמאות רבות וסיפורים מהעשור האחרון בו ליווה אלבז בעלי עסקים, רשויות מקומיות וגופים שונים בעולמות התוכן של אסטרטגיה, יחסי ציבור, רשתות חברתיות וניהול משברים. כמו כן לאורך הספר ניתן למצוא מגוון רחב של טיפים וכלים מעשיים שמאפשרים לבעלי העסקים וכל מי שרוצה להזניק את עצמו או העסק שלו, באמצעות כלי השיווק המובילים ביותר,  לעשות זאת- בעצמו או לכל הפחות להכיר וללמוד על עולם השיווק.

החופשה בתאילנד הפכה לספר

"השעה 19:35, המטוס עוד רגע ממריא, טיסה של אחת עשרה שעות לפניי והחלטתי להקדיש אותה לכתיבה שהולכת לשנות את החיים של כלאחד ואחת מכם, להעניק לכם כלים שיאפשרו לכם להפוך את העסק מ"מתגלגל" לעסק מניב באמת. וכן, גם להגשים את חלומי להעלות על הכתב, בספר מיוחד- שנים של ניסיון. כך הספר הזה למעשה מתבשל בראשי כבר שנים, הוא כתוב בדמיון ובמחשבות שלי, והגיע הזמן להעלות אותו על הכתב" כך בחר אלבז לפתוח את ספרו. לעומת זאת, בגב הספר תמצאו סיפר מעט אחר: "השעה 01:36, הרגע חזרתי מהצ'וונג בקוסמואי, מי שהיה שם יודע שזה אולי אחד הרחובות הכי רועשים בעולם, בתוך על הרעש הזה אי אפשר לשמוע דבר. בתוך כל ההמולה, פתאום הצלחתי לשמוע משהו, 'או הינה שלום אלבז' קרא לעברי חבר שלמד איתי בתואר הראשון, למעשה זו מהות פעולת השיווק- לנצח את הרעש ואת ההצפה ולגעת בקהל היעד".

הספר בהוצאה של "ספרי ניב" ניתן לרכישה כספר פיזי בעלות מיוחדת של 84 ₪ בלבד או כספר דיגיטלי במחיר השקה של 40 ₪ בלבד. לפרטים נוספים ורכישה ניתן להיכנס  לגוגל ולחפש '100% הצלחה', לאתר "ספרי ניב" או לפייסבוק של שלום אלבז.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן