fbpx

תיירות נכנסת: אלפי חרדים יכבשו בתקופת בין הזמנים את צפת ואת מירון – כל חדר פנוי הפך לצימר מאולתר​

לפי ממצאי משרד התיירות,  יותר משליש ממשקי הבית החרדיים יוצאים לחופשה בתקופת בין הזמנים. הצפון ובראשם צפת ומירון מהווה מוקד משיכה עיקרי לחופשות הכוללת מספר לילות לינה.

IMG_20170513_191332

 בצפת, מירון ובמושבי מרום הגליל נערכו מבעוד מועד לקליטתם, החל מיום לאחר צום ט' באב.  מלבד אותם צימרים הפועלים בכל ימי השנה, ישנה פריחה בימי בין הזמנים של תעשיית תיירות שחורה (פטור באופן לא חוקי מדיווח לרשות המיסים).

כל חדר פנוי,הופך לצימר מאולתר ומהודר מה שמביא תשואות לא רעות ופטורות ממס לבעליו. גם אתרי התיירות והנופש במרחבי הגליל העליון ורמת הגולן, נערכו לקליטת התיירים החרדים, רגע לפני שהם חוזרים לישיבות ולכוללים. באתרי התיירות בגליל ובגולן בהם מופעלים גם אטרקציות, ישנה הקפדה על הכשר מחמיר לפי דרישת האורחים. 

חברת נתיב אקספרס נערכה אף היא לתגבר את האלפים שיגיעו לצפת ומירון. מהחברה נמסר: "באחריות רבה ומתוך רצון למתן שירות טוב לתקופת בין הזמנים תשע"ז 2017 וערכה שינויים בפעילות הקווים, הוספו עשרות נסיעות מידי יום בימים א-ה בנוסף לשירות הרגיל שתוגבר משמעותית בסופ"ש.מידע עדכני ומפורט ניתן לקבל דרך אתר החברה או להתקשר לשירות לקוחות *3553 או למרכז המידע של משרד התחבורה *8787." 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן