fbpx

עיצוב והגנה על השולחן במוצר אחד

בין אם מדובר על עיצוב שולחן השבת או שולחן החג ובין אם על עיצוב יום יומי, כיסוי השולחן בראנר הוא הפתרון המושלם שמחליף את המפה הסטנדרטית. כאן תמצאו את כל המידע על ראנר לשולחן.

מהו ראנר ?

ראנר לשולחן הוא פיסת בד מאורכת המותאמת לאורך השולחן. בדומה לאורך מפה סטנדרטית אורכו יהיה לא יותר מ- 72 ס"מ. בנוסף, מדובר על עיצוב ייחודי המגיע בדוגמאות שונות שמוסיפות חן לשולחן הן מבחינת הדקורציה והצבע והן מבחינת הרושם. יתרה מכך, הראנר מגן על השולחן מפלטות חמות המוגשות בארוחה. במילים אחרות, כשמעוניינים לשנות את מראה השולחן ולייצר אווירה מיוחדת במינה עם מגע אישי, מומלץ להניח ראנר לשולחן בהתאם לקונספט הרצוי אשר מותאם לטעם האישי.

מאילו חומרים עשוי הראנר ?

כאמור ראנר לשולחן מגיע בעיצובים שונים ומעניינים. ישנם ראנרים מבדים אטומים, מבדים שקופים או מוזהבים וראנרים העשויים מבדי קטיפה, פשתן, בדי יוטה או בדי כותנה. יש לבחור את הראנר על פי הטעם ובהתאם למטרה. למשל, ליום יום ניתן לבחור ראנר פשוט יותר ולארוחות חג ראנר יוקרתי יותר כמו שילוב של גדילים. מבחינת ההגנה ראנרים העשויים מכותנה חבוטה יהיו יעילים יותר מראנרים העשויים מפוליאסטר כאשר המטרה היא להגן על השולחן מפלטות או סירים בטמפרטורה גבוהה.

ההגנה האופטימלית לשולחן שלכם

בימי הביניים ראנר לשולחן נחשב למוצר אקסקלוסיבי ששימש לא רק ליופי, אלא כהגנה מפני דליפות. בנוסף, הסועדים באותם ימים נהגו לקנח את אפם ולנגב את פיהם במפת השולחן והראנר מנע זאת מהם. כיום, המיגון מתייחס לא רק לכלים עם טמפרטורה גבוהה או הגנה מזליגה של נרות שעווה, אלא גם כהגנה מפני כתמים.

הגודל המתאים לעיצוב המושלם

כאשר בוחרים ראנר מומלץ למדוד את אורך השולחן. ניתן לרכוש ראנר המכסה את השולחן מקצה לקצה וברוחב של שליש מרוחב השולחן, או כזה המכסה רק את מרכז השולחן. יש לקחת בחשבון שהראנר יהיה במרכז השולחן, ואם בוחרים בראנר מקצה לקצה, לפחות שתהיה לו תוספת של 15 ס"מ בקצוות מכל צד. זאת אומרת שבשולחן מלבני הראנר יחצה את קצוות השולחן. יחד עם זאת, כשמדובר בשולחן עגול, בוחרים בראנר למרכז השולחן שאינו עובר את קצוות השולחן. כמו כן, את הגודל בוחרים בהתאם לוויזואליות שרוצים לייצר ובהתאמה לעיצוב החדר בו נמצא השולחן. כלומר, אפשר לבחור בדוגמאות צבעוניות יותר, עם הדפסים ודוגמאות כשפינת האוכל רשמית יותר ולחילופין ראנר מיוטה לעיצוב יום יומי.

לסיכום, הבד והדוגמה הם אלו הנותנים את הטון של הראנר מבחינת העיצוב וההגנה לשולחן. חשוב לבחור בראנר עם גימורים איכותיים על פי הטעם האישי והמטרה. ההמלצה שלנו היא לרכוש ראנר אחד או שניים ליום יום ואחר לחגים ולעריכת השולחן בשבת. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן