fbpx

עצוב במרום הגליל: הקבוצה הודיעה על הפסקת פעילות

ארבעה חודשים לאחר שחידשה את פעילותה בליגה ג', הודיעו במרום הגליל על הפסקת פעילותה של הפועל מרום הגליל. הודעה על כך הועברה להתאחדות לכדורגל. שחקני הקבוצה חופשיים לעבור לקבוצות אחרות.

"יום עצוב לכדורגל, יום עצוב למרום הגליל", כך סיפר לכתבנו, מנהל אגף הספורט במועצה אזורית, מרום הגליל, גיא ארביב, שניסה להסביר את פירוק הקבוצה, דווקא לאחר שבנתה סגל שחקנים איכותי עם מספר שחקני עבר שאף שיחקו בליגות הגבוהות. " כשחזרנו לליגה לאחר הפסקה המטרה, הייתה להיות ככל הקבוצות ולהביא לדור ההמשך את האפשרות לשחק בקבוצה הבוגרת – אך ללא תנאים מינימליים זה בלתי אפשרי". קבוצת הפועל מרום הגליל סבלה לאורך העונה מהעדר מגרש ביתי ומחוסר הרצון של קבוצות מהאזור לשתף עמה פעולה ולסייע לה באירוח המשחקים הביתיים. "סבלנו מחוסר פרגון מקבוצות שכנות שלא היו מוכנות לאפשר לנו לקיים את המשחקים במתקניהם", מספר ארביב. " לא ביקשנו טובות, אלא היינו מוכנים לשלם עבור המגרש – אך לא זכינו לשיתוף פעולה". ארביב טוען שהתרוצצות אחר מגרשים ממש סמוך לקיום המשחקים, הייתה מתישה ולא תרמה לתדמיתה של הקבוצה.

בהתייעצות, עם ראש המועצה, עמית סופר, החליט ארביב על הפסקת הפעילות של הקבוצה הבוגרת והתמקדות במחלקת הילדים והנוער. ארביב לא מתכוון לוותר על ליגה ג', אך הוא יעשה זאת רק לאחר שמרום הגליל תוכל לקיים את משחקיה הביתיים במגרש הביתי שלה בריחניה.

דילוג לתוכן