fbpx

עקב עלייה מדאיגה של תאונות במעברי חציה – בצפת ייערך מבצע אכיפה מוגבר

הקורונה משנה סדר עולם ויותר ויותר מדינות מעודדות אנשים ללכת ברגל. זה בריא, זה חסכוני וזה גם תורם לצמצום תאונות הדרכים. בישראל לא רק שלא מתחשבים בהולכי הרגל אלא מסוכן ללכת ברגל.

מבצע אכיפה בצפת – ארכיון.

רוב הולכי הרגל נפגעים בתחום העירוני וזירת ההיפגעות מראה גם כי מעבר החציה הוא המקום שבו נפגעים הכי הרבה הולכי הרגל בזמן חצית הכביש", כך עולה מסקר של עמותת אור ירוק. עקב עלייה מדאיגה בתאונות דרכים בצפת בעיקר בגלל אי מתן זכות קדימה להולכי רגל במעבר חציה והחשש שכעת לאחר הסגר והחזרה ללימודים המספרים יעלו נערכים במשטרת צפת למבצע אכיפה מוגבר. בימים הקרובים ייערך מבצע תנועה גדול  באכיפת החוקים מול נהגים על אי מתן זכות קדימה להולכי רגל במעברי חציה. כמו כן מתכוונים במשטרה להמשיך לתת דוחות לנהגים שהחנו את רכבם שלא כחוק לפני מעבר חציה או במעבר חצייה.

בעמותת אור ירוק קוראים למשרד התחבורה והבטיחות בדרכים ללחוץ על ראשי הערים למפות את הרחובות האדומים והמסוכנים להולכי הרגל, לשפר בהם את התשתית כך שתגן על הולכי הרגל. במקביל, יש להגביר את האכיפה והנראות המשטרתית באותם רחובות מרובי נפגעים. שיפור תשתיות עירוניות על ידי ריסון ומיתון תנועה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן