fbpx

פועלים בשטח: מנהלי הבנקים סיירו בקייטנות דן חסכן בצפת ובחצור

רפאל לוי, מנהל סניף חצור הגלילית של בנק הפועלים ויואל מרק, מנהל מחלקת עסקים קטנים בסניף צפת של בנק הפועלים עשו סבב של ביקורים בקייטנות דן חסכן הפועלים בחצור הגלילית ובצפת.

ddwwerwwe

בקייטנה בצפת נכחו ביחד עם יואל מרק מהסניף בצפת מנכ"ל עיריית צפת רוני בן אבו ומנהלת לשכת ראש העיר קרין לגטיוי. בקייטנה בחצור היה עם רפאל לוי, מנהל סניף חצור הגלילית של בנק הפועלים, מנהל מחלקת החינוך במועצת חצור הגלילית,יוסי עמר. 

זו השנה השביעית בה בנק הפועלים מממן עשרות קייטנות "דן חסכן" בחופש הגדול בהן לוקחים חלק כ- 9,000 ילדים. במסגרת הקייטנות  המנוהלות ע"י "נוה נופש" ברחבי הארץ נהנים הילדים מימי כיף ומיום חוויתי מיוחד שעוסק בחינוך פיננסי במסגרתו צופים הילדים בהצגת "דן חסכן ולעניין", במטרה ללמד את הדור הצעיר מהי התנהלות פיננסית נכונה ונבונה. הקייטנות נערכו בין שבוע לשבועיים.

רפאל לוי, מנהל סניף חצור הגלילית של בנק הפועלים אמר: "התרגשנו לראות את הילדים שמחים ומאושרים מחוויית היום. ילדי הקייטנה אהבו את התכנים של הצגת "דן חסכן ולעניין" ואני מקווה כי הם יפנימו את המסרים". 

יואל מרק, מנהל מחלקת אישית ועסקים קטנים בסניף צפת של בנק הפועלים: "התרגשנו לראות את הילדים שמחים ומאושרים מחוויית היום. ילדי הקייטנה אהבו את התכנים של הצגת "דן חסכן ולעניין" ואני מקווה כי הם יפנימו את המסרים". 

 

דילוג לתוכן