fbpx

פרס החינוך הדתי לישיבתית אמי"ת צפת

עוד פרס למערכת החינוך בצפת . הפעם לישיבתית אמי"ת – הפרס ניתן לישיבה על פיתוח תוכניות לימודים המבוססות על עקרונות הבחירה, השתתפות ולקיחת אחריות תוך מתן ביטוי למיצוי סגולותיו של כל תלמיד.

בנוסף ניתן הפרס על קידום חדשנות ויוזמה באמצעות מגוון עשיר של דרכי חשיפה והתנסות בתחומי האומנות והיצירה עם הפנים לשונות בקהילה. על אחריות קהילתית ביישום אבן הדרך, חסד וחמ"ד בקהילה, בהובלת פרויקטים עירוניים ובסיוע לרווחת האוכלוסיות השונות בעיר על גווניהן וייחודן. בשל הקורונה, החליפה את הטקס החגיגי פגישה בלשכת ראש העיר בהשתתפות מנהל מחוז צפון של רשת אמי"ת  צאלון סארי , מנהל הישיבה הרב נדביה נאה ומנהל אגף החינוך מוטי כהן בה נמסר הפרס , שהוענק קודם לכן ע"י צמרת משרד החינוך בחמ"ד ,באמצעות הזום.

פרס זה מצטרף לעלייה משמעותית באחוזי הזכאות לבגרות בעיר צפת במהלך השנה האחרונה מ83.7 אחוזים בשנת תשע״ח לנתון מרשים מאוד של 86.5% בתשע״ט! . באגף החינוך ממתינים לעיבוד תוצאות תש"פ שצפויים להגדיל את ההישג באופן משמעותי עוד יותר. בעירייה מציינים כי תכניות חדשות רבות שהכניסו בצפת לרבות לימודי שפות מגיל גן, השקעה משמעותית במתמטיקה ומקצועות הליבה עשויים לתת את תוצאותיהם רק בעוד מספר שנים כאשר הילדים הצעירים יגיעו לבגרויות אך גם הטיפול המידי בנוער כאמור, מניב תוצאות מרשימות ומהירות. בין היתר הזינוק בא ליידי ביטוי בשיפור בישיבה התיכונית אמי"ת בצפת (שזכו גם בפרס החינוך) שם זינקו מ 75.6%  ל 88.9 אחוזים, בכנפי יונה טיפסו מ 62.5 ל 86.7 באולפנית ובבית לנה שמרו על האחוזים הגבוהים 91.8 ו-91.5 בהתאמה וברב תחומי 81.4 אחוזי זכאות.

ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה: ״אני מברך את צוות הישיבה- הרב יורם רוזנבאום, מנהל חטיבת הביניים הרב אביאל עמיאור מנהל הישיבה הרב נדביה נאה, הצוותים החינוכיים, התלמידים, ההורים וכל אגף החינוך בצפת על ההישג המרשים, הכבוד הגדול שהביאו לעירנו בזכייה בפרס החינוך שמצטרף לעלייה משמעותית באחוזי הזכאות לבגרות ובטוח שנמשיך את מגמה זו באמצעות עבודה קשה והשקעה כבירה בחינוך ילדנו- זה דור העתיד שלנו. צפת מובילה בחינוך".

השאר תגובה

דילוג לתוכן