fbpx

פרשת ההתעללות במעון ויצ"ו בק"ש: הגן נסגר בצו מנהלי של משרד החינוך – חמש עובדות נעצרו

פרשת ההתעללות במעון בקרית שמונה ממשיכה להסתעף. משרד החינוך הוציא צו סגירה מנהלי ל-60 יום למעון ויצ"ו בקריית שמונה, לאחר עדויות על עשרות מקרי אלימות קשים כלפי פעוטות בגן מצד צוות המטפלות. עד כה נעצרו גננת וארבע סייעות בחשד להתעללות בילדים.

בסרטונים מתועדים מקרים של הטחות, סטירות, צביטות והפחדות.מסגרת חקירת המשטרה נעצרה בשעות האחרונות מטפלת נוספת – החמישית במספר; הגן נסגר בצו סגירה מנהלי ל-60 יום בשל אפשרות לפגיעה מיידית בשלומם של הפעוטות השוהים במסגרת הגן. הורי הילדים בגן זועמים מהעדויות ומתכוונים להמשיך להפגין מול כתלי בית המשפט.

 עו"ד קארין לגטיוי המייצגת את ההורים אמרה כי "עדויות ההורים שנחשפו לתיעודים המצולמים וההתפתחויות מעידות על חומרת הפרשה, אנו מזמינים את כל מי שיוכל להגיע לעמוד לצידנו ולזעוק את זעקת הפעוטות". היא הוסיפה כי "העדויות המצולמות מעידות על פרשה חמורה שלזוועתנו החשדות בה מקטינות את פרשת כרמל מעודה".

הפרשה החלה כשלפני שבוע וחצי אמא של אחת הפעוטות בגן הגיעה מוקדם בבוקר למעון וראתה מטפלת שאוחזת ילדה באגרסיביות, מצמידה אותה לקיר וכל אותה עת צועקת עליה. בעקבות כך נציגי ההורים הגישו תלונה במשטרה. שוטרים שהגיעו לגן אספו את הקבצים שתועדו על ידי המצלמות בגן.

השאר תגובה

דילוג לתוכן