fbpx

צו פיוס בחצור: יהודה חטואל בדרך לאמן את הקבוצה הבוגרת

יהודה חטואל כדורגלן העבר של מכבי חצור הגלילית שאף נטל חלק בימיה היפים בליגה א', יאמן את קבוצת מ.ס. חצור מליגה ג', כך עולה מפוסט שהעלה חטואל בדף הפייסבוק שלו.

143

חטואל שבשנים האחרונות מאמן בקבוצות הילדים במועדון במקביל לפיתוח הקריירה של בנו בהפועל ק"ש ובנבחרת הנוער של ישראל, הביע לא פעם את רצונו לאמן את הקבוצה הבוגרת של המועדון.

לאחר כשלונה של הקבוצה בעונה החולפת להעפיל לליגה ב', למרות הרכש הגדול שהגיע מעירוני צפת המפורקת, הבינו בחצור שצריך שינוי דחוף. שמו של חגי ממן מצפת הוזכר כמי שעשוי לאמן.

חטואל במספר פוסטים בפייסבוק, הדגיש כי הוא רואה את עצמו כראוי לתפקיד וקרא לראשי הקבוצה ופרנסי העיר להעדיף אותו כמאמן בגלל היותו כתושב המקום. 

"אני שמח לבשר לכם תושבים יקרים חובבי הספורט בישוב והכדורגל בפרט. שבהחלטה משותפת של ראש המועצה שמעון סויסה .יושב ראש העמותה דני בן עזרה. מזכיר העמותה מוטי עייש הוחלט למנות אותי כמאמן קבוצת הבוגרים של חצור", כתב חטואל בדף האישי שלו.

עוד המשיך חטואל: "ברצוני להודות על התמיכה והאהבה שהרעפתם עלי ביום הזה. זה לא ברור מאליו. אני אוהב אותכם מקווה לא לאכזב אותכם. אני קורא לשחקנים מהעבר וההווה לבוא ולקחת חלק בעונה זו ולהביא להצלחתה".

חטואל שיחסיו עם ראש המועצה, סויסה ושאר חברי הנהלת העמותה, ידעו במשך השנים האחרונות עליות ומורדות, הודה בסיום הפוסט לראש המועצה סויסה שמבחינתו הוכיח מנהיגות וחברות אמיתית. 

דילוג לתוכן