fbpx

צפת עם ניצחון שני מעפילה לראשות הבית – במשחק הבא תארח את הפתעת המחזור מכפר סבא

קבוצת מ.ס. דניאל צפת ממשיכה לספק את הסחורה שמצפים ממנה ולאחר פתיחה מצוינת מול כפר יונה השיגה את נצחונה השני הפעם באולם נבון אולמה הביתי של היורדת, מכבי קרית מוצקין 76:59 (38:32).

איתי גבע, רון סבג ואנדרי קוליץ' מרוצים.

ניצחונה של צפת הושג בעיקר עקב יכולת מצוינת של שחקניו של ליאור קרת במחצית השניה. כעת צפת מוליכה את הטבלה עם מאזן מושלם. במחזור הבא תארח צפת את מפתיעת המחזור, העולה החדשה לליגה, שהפועל כפר סבא / כוכב יאיר שהדהימה בדרבי בחוץ את מי שאמורה להתמודד עם צפת על כרטיס העליה ללאומית, הקבוצה הבכירה של המועדון, 72:79. לצפת קלעו: אנדרי קוליש ורועי נברו 20 נק' כ"א, רם זקס 11, איתי גבע 7, רון סבג ועידו סגל 6 כ"א, אליאב אוחנון 4 ושלו הר אבן 2.

אליהב אוחנון: " המטרה שלנו להעפיל ליגה – אך הדרך עוד ארוכה"

בין השחקנים הבולטים של צפת בשני מחזורי הפתיחה, נמצא,אליהב אוחנון. בעונתו השנייה בקבוצה רוצה אוחנון לסיים את העונה עם תואר. הוא מודע לכך שבצפת מצפים ממנו ליותר ושאף יהיה הבוגר האחראי לצד הסגל הצעיר והחדש בקבוצה. אוחנון בן ה-27 (1.99 ס"מ) המשחק גם בעמדת הגבוה הוא ממשפחה של כדורסלנים והוא גם אחיהם הצעיר של איציק וליאל אוחנון. את הקריירה המקצועית שלו הוא החל בבני הרצליה בליגת ווינר שם שיחק לסירוגין 3 עונות. הוא הגיע לבני הרצליה, לאחר שהצטיין בנבחרת הנוער ובאקדמיה. הוא הספיק להיות בסגל נבחרת העתודה של ישראל ולשחק בהפועל מגדל העמק ומכבי הוד השרון. על הבאתו של אוחנון חתום מאמנה של צפת בעונה החולפת, שלום (פופי) חדד והמאמן העכשווי ליאור קרת אמור ליהנות מיכולתו בדרך ללאומית. אוחנון רואה בחשיבות רבה בקהל המקומי כדוחף וקורא לקהל המקומי להגיע למשחקים ולתמוך בקבוצה.

איך אתה מתרשם עד כה מהצעירים של צפת?

הצעירים שלנו מוכשרים מאוד ואני מאמין שהם יגיעו לרמות הגבוהות, יש להם הרבה על הכתפיים ואני מאמין שהם יראו את היכולות שלהם.

אתה מסכים אתי שפחות מעלייה – זה כשלון?

אני מסכים שזאת המטרה המרכזית שלנו, העלית ליגה עוד רחוקה מאוד והדרך ארוכה, צריכים להמשיך לעבוד יום יום.

מי היריבות שיתמודדו על הכרטיס לפלייאוף?

יש מספר קבוצות טובות השנה כמו הפועל כפ״ס, שומרון, מגידו, כפר יונה

המעורבות של ראש העיר, עושה טוב לקבוצה?

קודם כל זה כיף שיש תמיכה כזאת, ראש העיר אוהב ספורט ועושה המון למען ההצלחה של הקבוצה

השאר תגובה

דילוג לתוכן