fbpx

צפת צהלה ושמחה – אוחנה:"המטרה שלי שהעיר תהיה שוקקת חיים כל השנה"

הציפייה הייתה גדולה, האם החזרת העדלאידע שעל שובה לרחובות צפת לאחר שנים, הכריז ראש העיר אוחנה מיד לאחר כניסתו לתפקיד, תצליח? ובכן המספרים לא משקרים – אלפים השתתפו בקרנבל ועוד אלפים עמדו לצידי הכבישים והריעו למחופשים בכל הגילאים.

צילומים: עיריית צפת.

הצלחת העדלאידע הייתה מעבר למצופה. מזג האוויר המצוין שהגיע לפי הזמנה הביא את תושבי העיר לצאת מאדישותם והביא להצלחת התהלוכה הגדולה ביותר שהייתה בצפת. ראש העיר, שוקי אוחנה מצויד בכובע שריף בנוסח המערב הפרוע חתום על הצלחת הקרנבל כיאה לאיש צבא שדאג לסדר וארגון מופתים. אוחנה ליווה את התהלוכה לכל אורכה והתפנה לצילומי סלפי עם החוגגים הצעירים.

התהלוכה לוותה בבובות ענק של בעלי חיים, רבנים, ליצנים וכדורגלנים מחופשים בדמותם של מסי, ניימר ורונלדו, מגוון דוכני יצירה, עמדות מזון ועגלות מקושטות של מוסדות החינוך השונים בעיר. "מרגש לראות את העיר צפת אחרי שנים רבות חוזרת לחיים. אירועי פורים מצטרפים לשלל אירועי תרבות שהתחלנו לקיים בעיר לרווחת התושבים וכחלק מהפיכת צפת לעיר תרבות ופנאי מרכזית ומובילה" אמר אוחנה שהוסיף: "המטרה שלי שהעיר תהיה שוקקת חיים כל השנה".

זמן קצר לאחר סיום התהלוכה אלפי משתתפים התקבצו ברחבת בניין עיריית צפת ונטלו חלק במופע מרכזי וחגיגי של כוכב הנוער מרגי- זמר ויוצר שכיכב בעונה החמישית של 'הכוכב הבא לאירוויזיון', סיים במקום השני ונחשב לשם החם בעולם הנוער. בעיריית צפת מציינים כי זו רק ההתחלה: בשושן פורים, יום שישי- 22.3 החל מהשעה 10:00 יתקיימו שלל אטרקציות לכל המשפחה לאורך רחוב ירושלים. על פי התוכנית יתקיים מופע של "קרקס ריאקשן" המפורסם, יתקיימו סדנאות לכל המשפחה, שלל אטרקציות ופעילויות, מתנפחים ובובות ענק. כל המופעים בחינם .

דילוג לתוכן