fbpx

קדושה של מלון: טלי קדוש מונתה למנכ"לית רימונים בצפת

טלי קדוש (41) מונתה בימים אלו להיות מנכ"לית מלון רות רימונים צפת, מסדרת מלונות הכתר של רשת מלונות רימונים. קדוש החליפה את יוליה פרידמן שעזבה את הרשת לטובת ניהול מלון בנתניה. 

צילום: בן פרידמן.

קדוש בעלת ניסיון רב בענף התיירות ועובדת כ-15 שנה בתחום זה. את דרכה בתחום התיירות החלה ברשת ישרוטל, במלון יערות הכרמל ובהמשך, ניהלה את מלון ישרוטל פונדק רמון. לאחר 8 שנות עבודה ברשת מלונות ישרוטל, עברה טלי לעבוד ברשת פתאל, שם ניהלה את מלון לאונרדו רויאל באילת, את הרודס בוטיק והייתה בוגרת "עתודת הכתר" בחברה. לפני כשנה הצטרפה קדוש לרשת מלונות רימונים, בה ניהלה את מלון רימונים מינרל טבריה והחלה לנהל את מלון רות רימונים צפת. קדוש, רווקה המתגוררת בחיפה, בעלת השכלה אקדמאית נרחבת מאוניברסיטת חיפה הן בתואר ראשון והן בלימודי התואר השני.

אסף שלו, מנכ"ל רשת מלונות רימונים, מסר כי "טלי קדוש מגיעה לרשת עם ניסיון עשיר, ידע ומקצועיות בתחום המלונאות. על סמך ניסיונה הפקדנו בידיה את אחד ממלונות הכתר של הרשת ואנו בטוחים שהיא תמשיך להצעיד את מלון רות רימונים צפת, תשמור על ייחודו כמלון מוביל מסוגו בארץ".

רשת מלונות רימונים, מקבוצת הכשרת הישוב, מונה 8 בתי מלון הפרוסים מאילת שבדרום ועד נווה אטי"ב שבצפון וחתמה לאחרונה על הסכמים לניהול 2 בתי מלון נוספים, שיפתחו במהלך שנת 2018. 

דילוג לתוכן