קישורים לקידום אתרים ופרסום כתבות

צילום freepik

על קישורים נכנסים כאמצעי אפקטיבי לקידום אתרים שמעתם. על הערך של פרסום כתבות בעיתונים, באתרי תוכן, במגזינים מקצועיים ואפילו במקומונים, גם שמעתם. השאלה היא האם אפשר לחבר בין השניים ואיך עושים את זה. ובכן, התשובה היא שלא רק שאפשר לחבר קישורים לקידום בגוגל ופרסום כתבות, אלא שזהו אחד הכלים החשובים ביותר היום לקידום אתרים אל ראש תוצאות החיפוש בגוגל מחד, ואגב כך, אפשר גם ליהנות מחשיפה גבוהה מאוד בקרב קהל יעד נרחב. איך זה עובד? על כך בשורות הבאות.

קישורים נכנסים – מה זה אומר?

קישור נכנס הוא קישור שמוצג באתר כלשהו וכאשר מבקר באותו אתר לוחץ על הקישור, הוא מגיע אליכם. במילים אחרות, קישורים נכנסים הם קישורים שמפנים מאתרים אחרים אל האתר שלכם. עבור האתר המפנה מדובר בקישור יוצא ועבורכם מדובר בקישור נכנס. קישור נכנס מפורש על ידי גוגל כמעין המלצה שנותן האתר המפנה על האתר אליו הוא מפנה וככל שלאתר מסוים יש יותר המלצות, כך ראוי לקדם אותו בסולם תוצאות החיפוש. זוהי בדיוק הסיבה שבגינה משקיעים אתרים רבים ברכישת קישורים נכנסים וביצירת קישורים כאלה לצורך קידום האתר. יחד עם זאת, גוגל גם יודעת לזהות קישורים נכנסים שנבנו בצורה מלאכותית ומוגזמת, ובהתאם לכך להתעלם מהם במקרה הטוב או להעניש אתכם בדחיקתכם אחורה בתוצאות החיפוש, במקרה הרע. מהסיבה הזאת בדיוק את כל הנושא של קישורים לקידום אתרים ופרסום כתבות, כדאי תמיד להשאיר לידיים מקצועיות המתמחות בתחום זה.

פרסום כתבות – האם זה אפשרי?

פרסום כתבות הוא תחום שעד לפני לא הרבה שנים, היה נחלתם הבלעדית של ארגונים גדולים כמו חברות תרופות גדולות, חברות מזון, חברות משקאות, חברות בתעשייה הביטחונית וכדומה. לאורך השנים יכלו חברות אלה לפרסם כתבות בדמות הודעות לעיתונות, לספר לציבור לכאורה על מהלך חשוב שלהן כמעין ידיעה עיתונאית, כשבפועל מדובר בהליך שיווקי טהור. היום, בזכות האינטרנט, גם אתם יכולים לפרסם כתבות. מה שאתם צריכים לשם כך זה למצוא חברת שיווק דיגיטלי שתכתוב עבורכם את הכתבה בסיוע כותב תוכן מקצועי ושתדאג לפרסום הכתבה באתר שתבחרו, החל מאתרים קטנים שעלות הפרסום בהם נעה בסביבות המאה שקלים לכתבה ודרך מקומונים ואתרי תוכן מקצועיים בעלות של מאות שקלים וכלה באתרים ארציים ואתרי החדשות המובילים שבהם עלות הפרסום מגיעה לאלפי שקלים, גם רבים.

קישורים לקידום אתרים ופרסום כתבות מתחברים זה לזה כאשר אתם מוסיפים בכל כתבה שאתם מפרסמים, גם קישור נכנס לאתר שלכם. בצורה זו, אתם נהנים גם מכתבה המפורסמת בפני קהל היעד שלכם וגם מקישור נכנס נוסף שהתווסף למאמץ קידום האתר שלכם. תפרסמו יותר כתבות, יהיו לכם יותר קישורים נכנסים. תפרסמו אותן באתרים יותר נחשבים, גוגל תתייחס לקישורים הנכנסים האלה יותר ברצינות.

פנו לסוכנות לפרסום דיגיטל כמו ירדן דיגיטל וbest Links.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן