קישורים לקידום בגוגל

הכיצד קישורים לקידום בגוגל יכולים לעזור כדי להנגיש אתר לקהל הרחב או לפחות לפלח האוכלוסין הרלוונטי? הכיצד ניתן לבצע מערכה זו של קישורים לקידום בגוגל, ומה יהיו ההשלכות לכך? אלו הן שאלות מעולות, וכדי לשקול אותן אפשר להיזכר בסיבה לכך שמקדמים אתרים בגוגל.  האם ניתן לקדם על ידי שימוש בקישורים מאתרים אחרים? ובכן, כן. 

צילום freepik/ best links

מה הקשר בין גוגל כמשפך לבין קישורים לקידום בגוגל?

גוגל היא כמו משפך. הכיצד משפך נראה? יש לו בסיס רחב וקודקוד צר. הבסיס הרחב יכול להכיל הרבה אנשים והקודקוד הצר רק מעט. גוגל למעשה לוקחת את שלל האנשים שיכולים לגשת למנוע החיפוש שלה וממקדת אותם לעבר מספר מסוים של תוצאות חיפוש. 

קודקוד המשפך הסופי לכאורה הוא האתר הספציפי שהם בוחרים בו. ובכך הם עוברים דרך משפך מסוים כדי להגיע למחוז חפצם. מה הקשר בין זה לבין קישורים לאתרים למטרת לקידום בגוגל?

להפנות גולשים לתוצאה המקודמת ביותר: קישורים לקידום בגוגל

ובכן, גוגל צריכה דרך מסוימת להפנות את שלל האנשים לעבר קודקוד, תוצאה מסוימת. שהרי ישנה סבירות גבוהה יותר שהתוצאות הראשונות, בעמוד הראשון, ואף התוצאה הראשונה עצמה בעמוד התוצאות של גוגל היא זו שתיבחר על ידי הגולש. 

כך שהיכולת של גוגל לקדם תוצאות מסוימות לראש העמוד היא כזו שיכולה להשפיע באופן נכיר לדעתנו על התוצאה הסופית שהגולש יבחר בה ועל כן גם על קודקוד המשפך הפוטנציאלי. 

כך שהשימוש  על ידי קישורים לקידום בגוגל יכול להעניק לאדם את היכולת להיכנס לרדאר של גוגל, ולאפשר לה לזהות שקיים כאן תוכן מסוים ששווה לקדם אותו, שאנשים יכולים להגיע אליו "כתחנה סופית" עבור כוונת החיפו שלהם. ואז הם יהיו מרוצים וגוגל כנראה רוצה שהם יהיו מרוצים ועל כן זה מסתדר.

קישורים לקידום בגוגל: אז איך כל זה קורה?

ובכן, אם ניקח לדוגמה מבנה של מאמר אקדמאי, הרי שסביר שיהיו בו הפניות למאמרים ומקורות אחרים. המאמרים הללו מסמנים מקורות שהסופר/כותב/יותר חושב שהם בעלי ערך דיו ואם רשמיים או מוכרים מספיק כדי לצטט בעבודה שלו. 

כאשר ישנן מספיק הפניות שכאלה אפשר שהדבר ירמז על כיוון מסוים אליו נושבת הרוח. הכיוון הזה היא כמו האלגוריתם של גוגל שיכול לזהות מי הם האתרים שאתרים אחרים מקשרים אליהם.

על כן פרסום מאמרים עם חברת בסט לינקס אלו הם פשוט קישורים מאתרים אחרים שהפנו אל אתר מסוים ועל פי כן קידמו אותו בגוגל כיוון שגוגל התחשבה בפקטור המדובר. היא בדקה אילו אתרים אחרים מעריכים את אותו אתר, ועל פי כן לקחה זאת בחשבון.

 אלא שהיא לא לוקחת בחשבון את כמות האתרים בלבד, אלא גם את המשקל הווירטואלי של כל אחד מהם. סביר להניח שבלוג שהוקם אתמול לא יחזיק באותו מוניטין כמו אתר חדשות רשמי ואפילו כמו אתר ממשלתי.

על כן כאשר נעשים קישורים לקידום בגוגל מתבקש שהדבר יתרחש כתוצאה מאתרים בעלי משקל ויציבות בעולם הווירטואלי (לפי מדד ודירוג גוגל כנראה או מקורות אחרים), ושהנ"ל יהיו אלו שיפנו את אותם קישורים. מה שיכול להשפיע על האלגוריתם ולאפשר לו לקחת בחשבון נתונים אלו ובכך לקדם את אותו אתר בתוצאות החיפוש במנוע.

לפי סטטיסטיקות מסוימות, 91% מהדפים לא קיבלו תנועה אורגנית עקב כך שלא היו להם קישורים. איננו יודעים אם זה נכון, אבל היי, זה מופיע באינטרנט. כדי להמשיך עוד את השיח ניתן כעת ליצור עימנו קשר ולגלות יותר פרטים.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן