fbpx

קישורים מעניינים שכדאי לבדוק

https://ru.wikipedia.org/wiki/БейтарТель-АвивБат-Ям : קישור זה מוביל לדף הוויקיפדיה הרוסית על "Бейтар Тель-Авив Бат-Ям" (מועדון הכדורגל בית"ר תל אביב בת ים). זה עשוי להכיל מידע על מועדון הכדורגל.

https://gilorly.co.il/שיפור-המצב-הכלכלי-של-המשפחה-ב2023/

https://pt.wikipedia.org/wiki/Beitar_Tel_Aviv_Bat_Yam_Football_Club : קישור זה מוביל לעמוד הוויקיפדיה הפורטוגלית על "מועדון כדורגל בית"ר תל אביב בת ים". זה עשוי לספק מידע על מועדון הכדורגל בפורטוגזית.

https://uk.wikipedia.org/wiki/БейтарТель-АвівБат-Ям : קישור זה מוביל לדף הוויקיפדיה האוקראינית על "Бейтар Тель-Авів Бат-Ям" (מועדון הכדורגל בית"ר תל אביב בת ים). זה עשוי להכיל מידע על מועדון הכדורגל באוקראינית.

https://www.skyscrapercity.com/threads/bat-yam-lighthouse-previous-name-ybox-bat-yam-49-fl-t-o.1775749/page-4 : כתובת אתר זו מובילה לשרשור בפורום SkyscraperCity דנה במגדלור בת ים, הידוע בעבר בשם Ybox בת ים. נראה שזה בעמוד 4 של השרשור.

https://emek.mynet.co.il/magazine/article/m_401681 : נראה שכתובת אתר זו מובילה למאמר מגזין באתר Mynet עמק.

https://wiki2.org/en/Beitar_Tel_Aviv_F.C. : קישור זה מוביל לעמוד על "בית"ר תל אביב פ.צ. ב- Wiki2.org, שעשוי להכיל מידע על מועדון הכדורגל.

https://peoplepill.com/i/semion-grafman : קישור זה מוביל לדף פרופיל של PeoplePill על "Semion Grafman". זה עשוי לכלול פרטים ביוגרפיים ומידע אחר על אדם זה.

https://wiki.alquds.edu/?query=Beitar_Tel_Aviv_F.C. : נראה שכתובת אתר זו מובילה לדף שאילתה בוויקי של אוניברסיטת אל-קודס, המתמקד ב"בית"ר תל אביב פ.צ. זה עשוי לספק מידע אקדמי או מחקר הקשור למועדון הכדורגל.

https://www.vesty.co.il/articles/0,7340,L-5615548,00.html : נראה שכתובת אתר זו מובילה לכתבה באתר Vesty.co.il. התוכן עשוי להיות קשור לנושא ספציפי או למאמר חדשותי.

https://www.the7eye.org.il/topic/פרסום-ושיווק/page/55 : נראה שכתובת אתר זו מובילה לדף באתר 7Eye, הקשור ספציפית ל"פרסום ושיווק" (שיווק ופרסום) ו יכול להיות בעמוד 55 של הנושא הזה.

http://everything.explained.today/Beitar_Tel_Aviv_F.C./ : כתובת URL זו מובילה לדף ב- Everything Explained המסביר "בית"ר תל אביב פ.צ. זה כנראה מספק מידע על מועדון הכדורגל.

http://en.turkcewiki.org/wiki/Beitar_Tel_Aviv_Bat_Yam_F.C. : כתובת אתר זו מובילה לדף ב-Turkcewiki באנגלית, אולי קשור ל"ביתר תל אביב בת ים פ.צ." התוכן עשוי לספק מידע על מועדון הכדורגל.

https://www.hofesh.org.il/yoman/17/5-6.html?print : נראה שכתובת אתר זו מובילה לעמוד שכותרתו "יומן" (יומן) עם התאריך מאי-17 ביוני. עשוי להכיל רשומות ביומן או תוכן אחר.

https://www.batyam4u.co.il/צרכנות/בלי-כסף-וללא-השכלה-ממסדית-הבת-ימי-שהצלי/ : כתובת אתר זו מובילה לעמוד ב-Batyam4u.co.il הקשור לצרכנות ו- נושא הכרוך ב"בלי כסף וללא השכלה ממסדית" (ללא כסף וללא השכלה פורמלית).

https://www.saronatlv.co.il/2017/08/24/מופע-הלהיטים-של-קוקי-לבנה/ : כתובת URL זו מובילה לעמוד ב-Saronatlv.co.il הקשור לביצועים של להיטים של "קוקי לבנה" (Cookie Lavina).

https://anteco.co.il/news/מערכות-לגילוי-אש-מערכות-מצילות-חיים/ : כתובת אתר זו מובילה לעמוד באתר של אנטקו הקשור למערכות לגילוי אש ומערכות הצלת חיים.

http://mamanet.org.il/ViewPress.asp?id=2377&MLiga=18 : כתובת אתר זו מובילה להודעה לעיתונות באתר מאמאנט, אולי קשורה לספורט או לאירוע.

https://www.ganyavne.net/מגזין/1769 : נראה כי כתובת האתר הזו מובילה למדור מגזין ב-Ganyavne.net.

http://www.asoccer.co.il/threads/אצטדיונים-ומגרשי-כדורגל-בישראל.32164/page-237 : כתובת URL זו מובילה לשרשור בפורום ב-A-S

https://www.reads.co.il/סיפור-מדהים-על-דודו-טופז-זל-שלא-הכרתם-ה/ : כתובת URL זו מובילה לעמוד ב-Reads.co.il עם סיפור שכותרתו "סיפור מדהים על דודו טופז ז"ל שלא הכרתם ה."

https://www.qudswiki.org/?query=Beitar_Tel_Aviv_F.C. : נראה שכתובת אתר זו מובילה לדף שאילתה ב-QudsWiki הקשור ל-"Beitar Tel Aviv F.C." זה עשוי לספק מידע אקדמי או מחקר הקשור למועדון הכדורגל.

https://enwikipedia.net/wiki/Beitar_Tel_Aviv_F.C. : כתובת אתר זו מובילה לדף ב-EnWikipedia.net הקשור ל-"Beitar Tel Aviv F.C." זה עשוי לספק מידע על מועדון הכדורגל.

https://mbl.org.il/ מגה-בית-בתקשורת/ : כתובת אתר זו מובילה לעמוד על "מגה בית בתקשורת" (מגה בית בתקשורת) באתר של MBL.

https://www.lawyli.co.il/עורכי-דין/minisite/משרד-עורכי-דין-ונוטריון-יוליה-שנקר : כתובת אתר זו מובילה למיני-אתר בנושא "משרד עורכי דין ונוטריון יוליה שנקר" (משרד עורכי הדין של יוליה שניקר ) באתר האינטרנט של Lawyli.co.il.

מכון וולקני: https://www.agri.gov.il/he/pages/1641.aspx

כתבה ברוסית על תאונת רכבת: https://archive.9tv.co.il/news/2019/05/06/270193.html

ועוד משהו מעניין מאוד: https://www.hadaraviram.com/tag/dangerousness-and-risk/

דיון בפורום הציבורי: https://www.fkn.org.il/מנהלי-פנימיות-יובלים-ועלומים-התארחו-בכנסת

רכבל: https://www.tapuz.co.il/threads/img-http-timg-co-il-f-emo266-gif-img-רכבל-בתור-אמצעי-תחבורה-בארץ.15284339/

הכנות של צהל בצפון: https://www.davar1.co.il/98585/

אחת הכתבות היותר מעניינות בעיתון ווסטי ברוסית: https://www.vesty.co.il/articles/0,7340,L-5334581,00.html

וגם זה מעניין ברוסית: https://waronline.org/fora/index.php?threads/Выборы-в-Кнессет-2019-2020-или-Всем-по-мороженому.16871/page-259

עדכונים על חופשים: https://hofesh.org.il/news82.html

ועוד: http://everything.explained.today/Ronen_Bergman/

סיפורו של כפיר לוי:
https://hospitals.clalit.co.il/loewenstein/he/idf_soldiers_rehab/soldiers_personal_stories/Pages/kfir_levy.aspx
אחד המאמרים ההכי מרתקים במיינט העמק:
https://emek.mynet.co.il/local_news/article/byz6oyp00n
החלטה תקדימית בדבר פינוי בינוי תמ"א-38:
https://www.tapuz.co.il/threads/החלטה-תקדימית-בדבר-פינוי-בינוי-תמ-א-38.15365236/
בין הכתבות היותר מעניינות של אמריקן פאבליק אפיירס:
https://www.aisrael.org/?CategoryID=1340&ArticleID=56645
אודות מירי ישראלי:
https://peoplepill.com/people/miri-israeli
תביעה משפטית שכדאי לקרוא עליה:
https://fclaw.co.il/secretary-injured-at-school-suing-for-compensation
אודות יאיר ויינרב:
https://www.hamichlol.org.il/יאיר_ויינרב

הין הכתבות היותר מעניינות איי פעם בערוץ 9:
https://archive.9tv.co.il/news/2019/03/07/267958.html

העין השביעית:
https://www.the7eye.org.il/333066

כל מה שרציתם לדעת על תחנת הרכבת של רעננה:
http://everything.explained.today/Ra'anana_West_railway_station/

ועוד משהו לקינוח:
https://www.netbook.co.il/Book.aspx?id=11737


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן