fbpx

קצרין בהלם: כפיר, שירה וגאיה נהרגו – משפחה נמחקה בתאונה ליד ים המלח

הלם בקצרין, עם דבר מותם של שלושת בני משפחת אביטן שנהרגו היום (חמישי) בתאונה שבמהלכה אוטובוס של אגד פגע ברכב שבו נסעו בכביש 90 באזור ים המלח.

צילום: זק"א.

בני הזוג, כפיר ושירה אביטן עם התינוקת גאיה עשו דרכם ברכב קונגו צבאי לביקור משפחתי באילת. אוטובוס תיירים שעשה דרכו צפונה, איבד שליטה ככל הנראה מתקר באחד מצמיגיו והתנגש ברכב שבו היו הגבר, האישה ובתם התינוקת. שוטרי מרחב נגב שהגיעו לזירה יבדקו את דברי הנהג שסיפר על כשל במערכת ההיגוי ועל פיצוץ ששמע. במשטרה ממשיכים לחקור את התאונה הקטלנית. בתאונה נפצעו גם 14 בני אדם, שפונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

יעקב יפרח מפקד זק״א דימונה. אמר: "מדובר בתאונה חזיתית בין אוטובוס לרכב פרטי. מעוצמת ההתנגשות הרכב עף מעל לגדר הבטיחות והתהפך מספר פעמים למדרון. כשהגעתי לזירה לוחמי האש חילצו את הנפגעים. צוות מד״א אישר את מותם של זוג הורים כבני 30 ותינוקת בת 7 חודשים". עוד הוסיף "המראות היו קשים מאוד. הרכב היה מרוסק לגמרי, לצערי מעוצמת ההתנגשות הם נהרגו במקום. מתנדבי זק"א נגב טיפול במסירות בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים הרבים בזירה הקשה".

ראש מועצת קצרין דימי אפרציב אמר כי "אסון ותדהמה פקדה את קצרין. תאונה מחרידה שבה נספו שלושה אנשים. מהרגעים הראשונים המועצה על כל זרועותיה מלווה את המשפחה, הוותיקה והמכובדת". אפרציב סיפר כי בני המשפחה היו בדרך לבקר משפחה באילת, כשאירעה התאונה הקטלנית.

דילוג לתוכן