fbpx

ראש מועצת חצור, שמעון סויסה: "החינוך הוא מעל הכל, נמשיך להשקיע בילדים"

 

משרד החינוך פרסם את רשימת 277 חטיבות הביניים והתיכונים שהצטיינו בהישגיהם הערכיים, החברתיים והלימודיים בשנת הלימודים תשע"ו. כ-60 אחוזים מבתי הספר הערכיים הם מהחינוך הממלכתי, כ- 23 אחוזים מהחינוך הממלכתי-דתי, כ-11 אחוזים מהחינוך הלא-יהודי (ערבי, דרוזי ובדואי) וכ-5.5 אחוז מבתי הספר הערכיים שייכים למגזר החרדי.

צילום: גוגל מפות.
צילום: גוגל מפות.

המורים בבתי הספר הללו יקבלו במשכורת הקרובה תוספת של 3,000 עד 8,000 שקל, בהתאם לדירוג שקיבל המוסד החינוכי שבו הם מלמדים. 79 מבתי הספר קיבלו את הדירוג הגבוה ביותר (1), בהם: עירוני א' בחיפה, מקיף ערבי בעכו, ישיבת דרכא המתמיד בקריית שמונה, אחד העם בפתח תקווה, עירוני א' בתל אביב, עירוני ו' בבאר שבע, אולפנת תהילה בירושלים, ישיבת נוה שמואל באפרת, מקיף י' באשדוד ועוד. 

בין בתי הספר המצטיינים, היו בית הספר התיכון 'פה הזהב' בגוש חלב ובתי הספר אמי"ת ואורט אברט בחצור. 277 בתי הספר הזוכים נבחרו מתוך כ-700 חטיבות עליונות שעמדו בתנאי הסף. בתי הספר יתוגמלו על ההישגים הבאים: הישגים חברתיים שכוללים מניעת נשירה ורמות שונות של קרבה לזכאות לתעודת בגרות, הישגים ערכיים שמתייחסים לקליטת תלמידי חינוך מיוחד, שיעור גיוס לשירות צבאי, אזרחי או לאומי גבוה, הישגים לימודיים שמודדים זכאות לתעודת בגרות, הצטיינות במבחני בגרות, זכאות לתעודת בגרות איכותית, וכן קידום התלמיד על פי יכולותיו ולא רק בממד של זכאות לבגרות.

שמעון סויסה

ראש מועצת חצור, שמעון סויסה, שמח לקבל את הבשורה על הזכייה ואמר: "תמיד כיוונתי לזה שהחינוך יהיה מעל הכל. הוא היה ויישאר בראש סדר העדיפויות, אמשיך להשקיע בילדי חצור ואלה הבאים ללמוד בישוב". סויסה ברך את המורים ומנהלי שני בתי הספר, אמי"ת ואורט: "גאה בכם על מי ומה שאתם עבור הילדים".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן