fbpx

רואים 6:6 – חצור וטובא ניצחו בתוצאה זהה וקרובות להבטיח את הפליאוף

שלושה מחזורים נותרו לסיום העונה בליגה ג' ורק נס יימנע מהמוליכה העכשווית, צעירי סכנין מלהעפיל לליגה ב' לטובת חצור או טובא. בקופה נותרו 9 נקודות כשסכנין מוליכה ב- 6 נקודות מעל חצור הדולקת אחריה ו-7 נקודות מטובא הממוקמת במקום השלישי.

ביום שישי הקרוב ייפגשו חצור וסכנין למשחק העונה שייערך באיצטדיון דוחא (14:00). חצור שהפסידה בבית לסכנין בסיבוב הראשון, תרצה לגמול לה. ניצחון של סכנין והיא תעשה את הקפת העליה. ניצחון של חצור, יצמצם את הפער ל-3 נקודות – אך סביר להניח שלאור יכולתה סכנין לא תאבד את 6 הנקודות שנותרו בקופה ליריבות נוחות (דיר אל אסד ואחווה סכנין).

טובא שתתארח מחר בשפרעם (10:30) מול ביר אל מכסור מהתחתית, רוצה לסיים את העונה במקום השני. איבוד נקודות של שכנתה חצור תציב את טובא במקום השני המעניק יתרון לאירוח הפליאוף. בכל אופן טובא וחצור קרובות להבטיח את ההשתתפות בפליאוף. המנצחת במשחק זה תשחק מול מפסידת פלייאוף ליגה ב'.

במחזור ה-27 שנערך באמצע השבוע, סיימו חצור וטובא בניצחונות זהים, של 0:6. חצור הביסה את בני בענה משערים של: ערן אלול (3), בן שמואלי (2) ונתי גולני. טובא הביסה את תרשיחא משערים שכבשו: יחיאל כהן (2), פאדי בדראנה (2), חאלד הייב(2).

צמרת הטבלה: 1. צעירי סכנין -60 נק'. 2. מ.ס. חצור – 54 נק'. 3. טובא – 53 נק'. 4. כפר סמיע – 47 נק'.


דילוג לתוכן